adexo3
۱۳۸۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وینگادا: ویتنام بهتر از ما بود

سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: اول دوست دارم که به تیم ملی ویتنام تبریک بگویم که امروز خیلی بهتر از ما بازی کردند و به برتری رسیدند.

خبرگزاری فارس: نلو وینگادا پس از شکست ۴ بر یک تیم ملی امید ایران مقابل تیم ملی ویتنام در نشست خبری حاضر شد و در مورد شرایط این بازی گفت: اول دوست دارم که به تیم ملی ویتنام تبریک بگویم که امروز خیلی بهتر از ما بازی کردند و به برتری رسیدند.

وی ادامه داد: واقعا من شرم دارم که بگویم امروز چه اتفاقی برای تیم من رخ داد، نه به خاطر باختن. در فوتبال باخت، تساوی و برد وجود دارد،اما آنچه که باعث شرم می شود نحوه باختن ما و اتفاقاتی بود که عامل این شکست سنگین برای ما شد.

وینگادا تاکید کرد: آن عملکردی که بازیکنانم امروز داشتند برایم قابل قبول نیست. این بازی که بازیکنانم از خود نشان دادند، آن احساسی نبود که من از بازی فوتبال داشتم و این تیم من نبود.البته من به عنوان سرمربی تیم باید مسئولیت این شکست را بر عهده داشته و مسئولیت این باخت را نیز می پذیرم.

وی تاکید کرد: مسیری که برای این شکست رقم خورد مهم تر از باخت است.اینکه می گویم بد بودیم فقط به نحوه نمایش تیم ملی مربوط نمی شود بلکه حرف من این است؛مسیری که ما آن را طی کردیم و شکست خوردیم است. من باور دارم که اگر امروز من روی نیمکت ایران نبودم شاید تیم بهتر نتیجه می گرفت.

سرمربی پرتغالی خاطر نشان کرد: با این شکست سنگین شرایط برای ما سخت تر شد چون حتی اگر بازی بازی با قرقیزستان را هم ببریم همه چیز می کشد به بازی اخر قرقیزستان و ویتنام و تکلیف صعود در اختیار ما نیست.صادقانه باید بگویم که حتی در بدترین خواب خودم هم نمی دیدم با چنین شرایطی مواجه شوم و چنین شکستی را تیمم تجربه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج