اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۵۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت قاطع ونگر از اوزیل

سرمربی ۶۴ ساله آرسنال از هافبک بازیساز خود در مقابل انتقادات حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: مسعوت اوزیل تابستان گذشته در ازای ۵۰ میلیون یورو از رئال‌مادرید به جمع توپچی‌های لندن ملحق شد و شروع خوبی داشت ولی رفته‌رفته افت کرد و همین موضوع باعث انتقاداتی از وی شد.

ونگر در جمع خبرنگاران در دفاع از هافبک آلمانی تیمش گفت: در صورت نیاز برای به خدمت گرفتن اوزیل حاضرم بار دیگر ۵۰ میلیون یورو بپردازم. باید از تیم انتطار ارائه بازی خوب را داشت نه اینکه از یک بازیکن خاص انتظار معجزه داشته باشید، چیزی که در فوتبال مدرن می‌توان گفت دیگر وجود ندارد.

وی افزود: باید مسعوت به خاطر ارزشی که دارد بهترین عملکردش را ارائه دهد ولی به نظر من حتی آن بازیکنی که یک یورو قیمت دارد باید مسئولیت‌پذیر باشد. وقتی بازیکن مستعدی را می‌بینم به فکر فرو می‌روم که چطور می‌توان به بهترین نحو از او استفاده کرد و این ربطی به قیمت بازیکن ندارد.

پس از شکست ۲ بر صفر آرسنال در خانه بورسیادورتموند در دور نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نشریه آلمانی «بیلد» به انتقاد از هافبک توپچی‌های لندن پرداخت و او را عامل اصلی این شکست عنوان کرد.

سرمربی فرانسوی آرسنال در این باره گفت: چرا باید اوزیل اینگونه قربانی انتقادات شود؟ به چه دلیل؟ این اولین شکست ما از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۴ بود. بیایید واقع‌بین باشیم. نباید در چنین مواردی نگران باشید و باید از مسعوت حمایت کنید. درک می‌کنم که دوست دارید بهترین عملکرد را از بهترین بازیکنان‌تان در هر بازی ببینید. ما در حال گذر از دوره‌ای هستیم که خیلی خوب نیستیم ولی با کمک هواداران این دوره را پشت‌ سر خواهیم گذاشت.

ونگر خاطرنشان کرد: باشگاه یعنی اتحاد بازیکنان، هواداران و مدیران و در سایه همین اتحاد است که می‌توان از دورانی که تیم به بن‌بست می‌خورد یا عملکرد ضعیف‌تری دارد، گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج