adexo3
۱۴۳۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانی: درخشان یک پرسپولیسی خالص است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید به درخشان برای کار در تیم فرصت داد چرا که او یک پرسپولیسی خالص است.

خبرگزاری فارس: حسین کلانی در خصوص حضورش به عنوان مشاور شرکت پرسپولیس در باشگاه گفت: همان‌طور که نام مشاور نشان می‌دهد کار من مشورت و تبادل نظر است تا اگر از من نظری بخواهند من آن را مطرح کنم البته بزرگان دیگری مثل جعفر کاشانی هم هستند که آنها هم نظرات‌شان را می‌دهند.

وی ادامه داد: در گذشته هم به این منوال بود و اگر از من می‌خواستند مشورت هم می‌خواستند من نظراتم را می‌گفتم اما باید بدانید که نقش مشاور اثرگذار نیست و این افتخاری برای من است که بتوانم در کنار سایر پرسپولیسی‌ها حضور داشته باشم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد تیم فوتبال این باشگاه پس از تغییر و تحولاتی که رخ داده افزود:‌ پرسپولیس دوره گذار را طی می‌کند که البته مشکلاتی هم پیش آمد اما این مشکلات ناشی از این نبود که پرسپولیس در همه شرایط بدشانس بوده اما امیدوارم با تحولاتی که رخ داده شده این مشکلات هم حل شود هرچند که نیاز به زمان است و هواداران هم باید این شرایط را تحمل کنند و فکر می‌کنم پرسپولیس در تعطیلات لیگ می‌تواند قدم‌های مثبتی بردارد.

کلانی درباره عملکرد درخشان در پرسپولیس هم افزود: باید به درخشان زمان داد چرا که او از بازیکنان و مربیان قدیمی پرسپولیس است که سوابق زیادی هم دارد. او یک پرسپولیسی خالص است و وفاداری‌اش را به این باشگاه نشان داده و با کسانی که به این باشگاه می‌آیند و می‌روند متفاوت است البته ما از این پرسپولیسی‌های خالص چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب داشته‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه همه کادر فنی پرسپولیس از پرسپولیسی‌های قدیمی هستند و قطعا تا جایی که توان دارند برای این تیم تلاش می‌کنند تا بدشانسی‌هایی که شامل حال این تیم شده را برطرف کنند اما همه با هم باید به این تیم کمک کنیم و اینطور نباشد که کنار بایستم و فقط نظاره‌‌گر باشیم و برای موفقیت پرسپولیس همه باید دست به دست هم بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج