adexo3
۱۴۶۰۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: نگران ال‌کلاسیکو نیستم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که هنوز به جدال شاگردانش با رئال مادرید فکر نمی‌کند و تمرکزش روی بازی با ایبار است.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه در آستانه بازی تیمش برابر ایبار در هفته هفتم لالیگا، در پاسخ به سؤالی درباره ال‌کلاسیکو که هفته آینده در خانه رئال مادرید برگزار می‌شود به نشریه آس گفت: من فقط به بازی برابر ایبار فکر می‌کنم و پتانسیلی که این تیم دارد. کار این تیم تا الان خوب بوده است و می‌تواند برای ما مشکلاتی بسازد که من نگران آنها هستم.

انریکه در ادامه این موضوع که تمرکز لیونل مسی روی شکستن رکورد گلزنی تلمو زارا،‌ به عنوان برترین گلزن تاریخ لالیگا او را از کمک به کار گروهی بارسلونا غافل کرده است، تکذیب کرد و اظهار داشت: من به هیچ عنوان اینگونه تصور نمی‌کنم. مسی نه تمرکزش را از دست داده و نه سهل‌انگار شده است. بازیکنان ما به این قبیل مسائل عادت دارند. چیزی که من در تمرینات از مسی می‌بینم نشان نمی‌دهد که او چیزی را آسان گرفته باشد. بازیکنانم به من اعتمادبه‌نفس می‌دهند.

سرمربی پیشین سلتاویگو سپس به جنجال اخیری که جرارد پیکه، مدافع تیمش با درگیری با افسران پلیس بارسلونا به راه انداخت، اشاره داشت. انریکه در این خصوص تصریح کرد: این یک مسئله شخصی است و من فکر نمی‌کنم که ربطی به سایر بازیکنان داشته باشد. پیکه عذرخواهی کرده است و همین برای من کافی است. اگر کسی در تیم ما بیش از همه به قرار گرفتن در کانون توجه عادت داشته باشد آن شخص جرارد پیکه است.

آمادگی یا عدم آمادگی لوئیز سوارز برای حضور در ال‌کلاسیکو موضوع دیگری بود که در خصوص آن از انریکه سؤال پرسیده شد. او گفت: سخت است بگویم که او صددرصد آماده است اما او نسبت به تمرینات روزهای اول حضورش وضعیت بهتری دارد و بازی‌هایی که برای تیم ملی کشورش هم انجام داده به او کمک کرده است. نمی‌دانم که سوارز ۱۰۰ درصد، ۹۰ درصد یا ۸۰ درصد آماده است اما مشخصاً آن چیزهایی که درباره چاق بودن او گفته شده است، صحت ندارد. خودتان هم می‌توانید این موضوع را تشخیص دهید.

سرمربی کاتالان‌‌ها در پاسخ به این سؤال آیا ورود سوارز به ترکیب بارسلونا به معنای خروج منیر الحدادی یا ساندرو رامیرس از جمع آبی‌واناری‌هاست، عنوان کرد: ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌‌ایم. در حال ارزیابی شرایط هستیم اما هر چیزی ممکن است، تغییر کند. منیر و ساندرو می‌توانند در کنار ما تمرین کنند اما برای بارسلونای B بازی کنند. این نوعی خوش‌شانسی است. البته همه چیز به صلاحیت خود آنها بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج