adexo3
۱۴۸۲۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال برکناري وينگادا کاهش يافت

ادواردو نلو وينگادا سرمربي پرتغالي تيم اميد احتمالا بر سر پست خود ابقا خواهد شد، مگر آنکه حبيب کاشاني بر اين تصميم کاملا مصر باشد.

ورزش سه: وینگادا که یک جلسه تا برکناری فاصله داشت، امروز با موضع حمایتی تند و صریح کارلوس کی‌روش به ناگاه در موقعیتی متفاوت قرار گرفته است. کی‌روش صبح امروز به محض حضور در ایران در فرودگاه خطاب به کلیه اهالی فوتبال ایران خطابه ای ارائه داد و گفت: وینگادا باید بماند و بدون دردسرهای ذهنی کارش را پیش ببرد. این مساله در حالی است که کی‌روش در تمام روزهای پس از حذف تیم المپیک از بازی های آسیایی سکوت کرده بود. جالب است بدانید وینگادا که ناامیدی اصلی نسبت به عملکرد او در بازی های آسیایی به وجود آمده، تصمیم استفاده از بازیکنان بزرگسال را بعد از مشورت با کی‌روش گرفت. این چیزی است که امروز علی کفاشیان هم در گفت‌وگویش با خبرنگاران به صورت تلویحی روی آن صحه گذاشت.

وینگادا که قرار بود فردا در جلسه ای به احتمال زیاد حکم اخراج خود را دریافت کند حالا در موضع متفاوتی قرار دارد چرا که دوست قدرتمندش کارلوس کی‌روش می‌خواهد که او را در پست هدایت تیم امید حفظ کند. تصمیم گیری در این زمینه و مخالفت با نظر کی‌روش ریسک بالایی دارد و باید دید حبیب کاشانی مدیر تیم امید در مقابل این اتفاقات جدید چه واکنشی نشان خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج