adexo3
۱۴۸۷۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عواقب مصدومیت در ال‌کلاسیکو برای اینیستا

مدت زمان خانه‌نشینی هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت او در ال‌کلاسیکو مشخص شد.

خبرگزاری مهر: نشریه آس اسپانیا اعلام کرد که آندرس اینیستا، هافبک آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا که شنبه شب در جریان بازی تیمش برابر رئال مادرید در هفته نهم لالیگا مصدوم شد ۴ بازی بعدی کاتالان‌ها را از دست داده است.

اینیستا در جریان اولین ال‌کلاسیکوی فصل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که با شکست ۳ بر یک بارسا خاتمه یافت از ناحیه ساق پا مصدوم شد و دوره ریکاوری او ۳ هفته به طول خواهد انجامید که در این مدت بارسلونا ۴ بار به میدان خواهد رفت.

این بدان معناست که او بازی امروز (چهارشنبه) بارسلونا در سوپرجام ایالت کاتالونیا را برابر اسپانیول از دست خواهد داد و پس از آن هم در بازی‌های هفته‌های دهم و یازدهم لالیگا به ترتیب برابر تیم‌های سلتاویگو و آلمریا و همچنین جدال خارج از خانه برابر آژاکس در دور چهارم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

همچنین احتمال دارد که اینیستا در دو بازی‌ بعدی تیم ملی اسپانیا در فاصله روزهای ۱۵ تا ۱۸ نوامبر(۲۴ تا ۲۷ آبان) که اولین آنها دیداری دوستانه برابر آلمان است و دومی در انتخابی یورو ۲۰۱۶ برابر بلاروس غایب باشد.

اولین بازی بارسلونا پس از وقفه بازی‌های ملی ۲۲ نوامبر (یک آذر) برابر سویا است و گفته می‌شود که اینیستا در آن بازی به ترکیب کاتالان‌ها بازخواهد گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج