adexo3
۱۴۹۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد جالب راجرز از مسئولان فیفا

سرمربی ایرلندی لیورپول از مسئولان فیفا به خاطر قرار ندادن نام ستاره اروگوئه‌ای پیشین قرمزپوشان مرسی‌ساید در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلای فیفا به شیوه جالبی انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: قرار نگرفتن نام لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای پیشین تیم فوتبال لیورپول در فهرست ۲۳ نفره نامزدهای توپ طلای فیفا، واکنش جالبی از سوی سرمربی این تیم به دنبال داشت. سوارز در شرایطی در جمع ۲۳ بازیکن برتر فوتبال جهان در سال ۲۰۱۴ قرار نگرفته است که فصل گذشته نه تنها جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس، بلکه عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را هم از آن خود کرد و چندی پیش هم کفش طلای اروپا را به عنوان برترین گلزن مشترک فوتبال باشگاهی قاره اروپا همراه با کریستیانو رونالدو، دریافت کرد.

به اعتقاد بسیاری نادیده گرفته شدن راجرز ۲۷ ساله به دلیل حرکت جنجالی بود که او در جام جهانی ۲۰۱۴ انجام داد وقتی جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت. راجرز هم ظاهراً اعتقاد دارد که شاگرد پیشین او تاوان همین اشتباه را داده است، هرچند این عادلانه نیست.

راجرز در این خصوص به خبرنگاران گفت: من نمی‌توانم بفهمم که چرا لوئیز نباید در این فهرست باشد. مطمئناً دلیل قرار نگرفتن او در این فهرست فنی و فوتبالی نیست وگرنه نامش باید در جمع بهترین‌های فوتبال دنیا قرار می‌گرفت. به نظر من این اتفاق تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد که آن گاز گرفتن او در جام جهانی است اما این دلیل منصفانه‌ای نیست.

وی افزود: اگر معیار شما برای انتخاب بهترین بازیکن مسائل فنی و فوتبال است باید بر اساس این فاکتورها قضاوت کرد و قطعاً همینطور است، چون اسم این جایزه توپ طلاست نه توپ و دهان طلا. اگر از هر کسی در دنیا اسم پنج بازیکن برتر دنیا را بپرسید احتمالاً می‌گوید رونالدو، مسی، نیمار، سوارز و بیل. پس چطور می‌شود که چهار نفر آنها در این فهرست باشند و یکی دیگر نباشد. همه اینها یعنی اینکه توپ طلا یک جایزه فوتبالی نیست.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید خاطرنشان کرد: من سابقه تمام بازیکنان حاضر در فهرست نامزدهای توپ طلا را نمی‌دانم اما مطمئنم که برخی از آنها در سالی که گذشته خطاهایی داشته‌اند. نمی‌دانم که آیا کنار گذاشته شدن او یک مسئله سیاسی بوده است یا نه اما قطعاً‌ بر اساس مسائل فنی و فوتبال او می‌بایست در این فهرست قرار می‌گرفت و شانس‌اش هم برای کسب این جایزه زیاد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج