adexo3
۱۵۰۳۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۰۰ بازیکن برتر زیر ۲۱ سال اروپا(۳)

بی شک استعدادهای بسیاری در سراسر دنیا می توان پیدا کرد که اگر به این استعدادها رسیدگی شود قطعا می توانند در آینده یکی از بهترین بازیکن های جهان و یا حتی تاریخ فوتبال شوند.

طرفداری: به گزارش Bleacher Report، در حال حاضر اکثر تیم های بزرگ فوتبال به دنبال جذب چنین استعداد هایی به تیم های خود هستند و با آنالیزورهایی که در اختیار دارند این استعدادها را از کوچه و خیابان جمع آوری می کنند و آن ها در مدرسه فوتبال باشگاه خود پرورش می دهند.

حال سایت بلیچر ۱۰۰ بازیکن برتر زیر ۲۱ ساله های اروپا را شناسایی کرده است و آن ها را به شکلی دقیق معرفی کرده است که ما قسمت سوم ۱۰۰ بازیکن برتر زیر ۲۱ ساله اروپا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.قسمت اول و دوم این مقاله را پیش از این برای شما دوست داران فوتبال قرار دادیم.

۵۹- چارلی موساندا- چلسی

چند روز بعد از ان که ادن هازارد با چلسی قرارداد امضا کرد این بازیکن نیز به همراه به چلسی آمد. ماسودا با ۷ میلیون پوند از اندرلشت به چلسی آمد و به او لقب ادن هازارد بعدی را می دهند. این بازیکن در راه ادن هازارد قدم بر می دارد و می تواند در آینده به یک مهره کلیدی برای چلسی تبدیل شود.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۸- پائولو دایبالا- پالرمو

مهاجم باشگاه پالرمو در این فصل برای تیم پالرمو فوق العاده عمل کرده است و چند مرتبه در ترکیب منتخب هفته لیگ های معتبر اروپایی قرار گرفته است. رییس باشگاه پالرمو به او لقب سرجیو آگروی جدید را داده است و در آینده خیلی بیشتر از این مهاجم تکنیکی و خوش استیل خواهید شنید.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۷- امره کان- لیورپول

هافبک دفاعی ۲۰ ساله تیم لیورپول در این فصل از بایرن لورکوزن به تیم لک لک ها پیوست. بازی های درخشان او در فصل گذشته در بندسلیگا باعث شد تا تیم های بزرگ اروپایی به دنبال کان باشند. از خصوصیات امره تکل های صحیح او می باشد که از ضد حمله های حریف جلوگیری می کند. تکل هایش شبیه فرناندو بازیکن تیم منچستر سیتی است و هیچ نقصی ندارد. قطعا او در آینده می تواند به یکی از بهترین هافبک های جهان تبدیل شود.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۶- ناتانیل چالوباه- چلسی(قرضی در برنلی)

باشگاه چلسی شیوه جدیدی را در پیش گرفته است و بازیکنان با استعداد را با قیمت های بالا خریداری کرده و آن ها را به تیم های دیگر قرض داده و در صورتی که آن ها خوش درخشیدند می توانند در تیم اصلی بازی کنند یا به عنوان یک منبع درآمد فروخته خواهند شد. چالوباه نیز از آن دسته بازیکنان است که به تیم برنلی قرض داده شده است. تیم قعر جدولی برنلی در این فصل عملکرد افتضاحی را داشته است و این بازیکن نیز چندان برای این تیم خوب نبوده است اما قطعا با توجه به استعداد ناتانیل او در آینده به یکی از بهترین ها تبدیل خواهد شد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۵- ساموئل اومتتی- لیون

با فروش دژان لاورن به ساوتهمپتون در فصل گذشته دفاع تیم لیون ما حضور اومتیته بسیار قوی تر از قبل شده است و شاید تیم لیون به هیچ وجه از فروش ستاره تیمشان ناراحت نباشند و بلکه خوشحال هم باشند.

او به ندرت اشتباه می کند و حرکات پا به توپ زیبایی دارد. از لحاظ فیزیکی ساموئل یک مدافع تمام عیار است و در آینده می تواند به تیم های متمول اروپایی منتقل شود.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۴- ویل هیوز- دربی کانتری

ویل هیوز خیلی زود به یکی از بازیکنان بزرگ تبدیل شد که نقشی اساسی در تیمش دارد. او ترکیبی از تکنیک و هوش بالا را در خود می بیند و بسیار در زمین کوشا است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۳- کورت زوما- چلسی

این بازیکن فصل گذشته به خوبی در سن اتین درخشید و مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت و با قیمتی بالا به این تیم لندنی پیوست. از خصوصیات این بازیکن قدرت سرزنی بالایش می باشد و تکل ها موفقش می باشد. البته او اشتباهات بسیار زیادی هنوز دارد اما در آینده می تواند جانشینی شایسته برای جان تری باشد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۲- جیانلوکا گودینو- بایرن مونیخ

جیانلوکا پسر بازیکن سابق تیم ملی آلمان یعنی مائوریتسو گودینو می باشد. در ابشگاه بایرن مونیخ هافبک مرکزی فوق العاده ای در حال ظهور است که خیلی ها او را با باستین شواین اشتایگر مقایسه می کنند. پاس های کلیدی او و رهبری کرد تیم از خصوصیات این بازیکن است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۱- تونی ویلهنا- فاینورد

کشور هلند همیشه منبع بهترین استعدادهای جهان بوده است و هافبک تیم فاینورد یکی از این بازیکنان است. توپ گیری های فوق العاده تونی این بازیکن را نسبت به سایر هافبک های تیم ملی هلند خاص کرده است. در آینده قطعا این بازیکن به یکی از هافبکهای برتر اروپایی تبدیل خواهد شد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۵۰- هاکان چالهان اوغلو - بایر لورکوزن

شماره ۱۰ تیم لورکوزن در این فصل برای این تیم به خوبی درخشیده است و یکی از بازیکنانی است که سرعت را به تیم لورکوزن داده است و ضد حمله های سریع این تیم مدیون هاکان است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۹- دومنیکو براردی- سوسولو/یوونتوس

دومینکو براردی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان اروپایی را دارد. اما او در حال حاضر نیاز به هماهنگی بیشتر با بازیکنان تیمش دارد. او از سمت راست در دنیا بی نظیر است و به راحتی مدافعان را جا میزارد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۸- جیمز وارد پروز- ساوتهمپتون

اگر بگوییم ضربات آزاد او همانند بازیکنان بزرگی هم چون مسی و رونالدو است اغراق نکرده ایم. این بازیکن با جثه کوچکی که دارد اما پاس های فوق العاده دقیقی را به سمت مهاجمین تیمش میفرستد و به او جرارد کوچک نیز می گویند. او یکی از عوامل موفقیت شاگردان کومان در این فصل بوده است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۷-تین یدوای- رم(قرضی در بایر لورکوزن)

مدافع ۱۸ ساله و کروات تیم رم در این فصل در تیم لورکوزن دیواری را درست کرده است که گذشتنش از آن کار راحتی نیست. رم همیشه مهد پرورش بازیکنان با استعداد بوده است و مدافعینی که از این تیم به شهرت رسیده اند بسیار زیاد است. این بازیکن نیز از همان دسته بازیکنانی است که سرعت فوق العاده بالایی دارد و توپ گیری هایش بی نظیر است و در آینده به یک مدافع بزرگ تبدیل خواهد شد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۶- ویکتور فیشر- آژاکس

فیشر یک تمام کننده به تمام معناست. اگر او را بخواهیم او را با کسی مقایسه کنیم بیشترین کسی که به او نزدیک است لازار مارکوویچ می باشد. مهاجم تیم آژاکس علاوه بر تمام کنندگی فوق العاده اش یک دریبل زن فوق العاده نیز می باشد و می تواند به تنهایی لشکری از مدافعان را دریب زده و به سمت دروازه برود.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۵- سائول نیگوز- اتلتیکو مادرید

هافبک ۱۹ ساله تیم اتلتیکو مادرید از آن دسته از بازیکنانی است که لوچو به او اعتقاد خاصی دارد و در آینده می تواند به یک هافبک بزرگ تبدیل شود.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۴- الیور تورس- اتلتیکو مادرید(قرضی در پورتو)

تورس یک هافبک تمام عیار است. گلزنی، تکل های فوق العاده، توپ گیری های بی نظیر و رهبری تیم از خصوصیات یک بازیکن ۱۹ است. هم اکنون باشگاه های بزرگ اروپایی خواهان او هستند اما این بازیکن قصد دارد آینده اش را در اتلتیکو مادرید بگذراند.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۳-ژان پل بوئتیوس- فاینورد

مهاجم ۲۰ ساله تیم فاینورد در ۵۹ بازی برای این تیم ۲۰ گل زده است که در این فصل نیز برای تیمش تاکنون ۷ گل زده است. او هنوز بسیار خام است اما آینده ای درخشان دارد.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۲- متئو کواچیچ- اینتر میلان

او در حال حاضر یکی از ۵ هافبک جوان و فوق العاده دنیاست. حرکات پا به توپ این بازیکن بی نظیر است و هم چنین او یک هافبک گلزن می باشد و در ترکیب تیم اینتر شاید تنها بازیکنی است که یک سر و گردن از سایر بازیکنان بالاتر است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۱- آنتونی ماتریال- موناکو

مهاجم ۱۸ ساله تیم موناکوی فرانسه در این فصل که این تیم بسیار بحران زده از خود نشان داده یک ناجی برای آن هاست. او بارها برای این تیم گل های ۳ امتیازی خریده است و بی شک یکی از بهترین مهاجمین جوان حال حاضر اروپا و جهان است.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)

۴۰- زکریا باکالی- پی اس وی آیندهوون

از آن دسته بازیکنانی است که شما اگر آن را در فیفا بخرید به شکلی عجیب پیشرفت می کند و این پیشرفت زود هنگام در دنیای واقعی نیز در حال رخ دادن است. این بازیکن ۱۸ ساله هیکل ریزی دارد اما قدرت دریبل زنی او بسیار بالا است به گونه ای که در بازی با کامبور او ۶ بازیکن را دریبل زد و یک گل استثنایی برای تیمش به ثمر رساند و بی شک آینده ای فوق العاده در پیش خواهد داشت.

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا(3)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج