adexo3
۱۵۰۹۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تفاوت آنچلوتی و دل بوسکه با درخشان

برخوردی که مربیان حرفه‌ای دنیا با بازیکنان پراشتباه خود می کنند با برخورد مربیان وطنی بسیار متفاوت است.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان پس از دیدار با گسترش فولاد تقصیرات را برگردن سوشا مکانی و اومانیا انداخت و رفت، البته که اشتباهات فردی این دو به ضرر پرسپولیس تمام شد اما واقعیت این است که در دنیای حرفه ای فوتبال و در سطوح بالا هرگز مربیان اینچنین برای رهایی خود آوار را روی سر یک یا دو بازیکن نمی اندازند کما اینکه دقت در حرفهای دل بوسکه و آنچلوتی پس از اشتباهات مخوف کاسیاس هم این نکته را نشان نمی دهد.

درخشان اشتباه بزرگی مرتکب شد وقتی که سوتی دروازه بانش و البته پنالتی نزدن مدافعش را دلیل شکست مقابل گسترش فولاد خواند، در واقع هیچ مربی بزرگی چنین کاری نمی کند که حمید درخشان انجام داد.

اشتباه سوشا را همه دنیا دیدند، اینکه درخشان او را مقصر اعلام کند یا نکند برای مردم و برای آنها که می خواهند پرسپولیس را قضاوت کنند تفاوتی ندارد. نکته اما اینجاست که سوشا وقتی انتقاد مربی اش را هم در کنار همه انتقاد های دیگر می بیند بسیار احساس تنهایی می کند و در آینده هم پشت سرمربی‌اش نمی‌ایستد.

در واقع همه دروازه‌بانهای بزرگ دنیا گاهی مرتکب اشتباهاتی می شوند اما این مربیان هستند که آنها را حفظ می کنند و برای آینده در کنار خود آنها را نگه می دارند به نمونه حرفه ای این واقعه دقت کنید این حرفها ی دل بوسکه است پس از اشتباه وحشتناک ایکر کاسیاس در بازی مقابل اسلواکی در جام جهانی:

گرچه کاسیاس، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا در بازی تیمش مقابل اسلواکی اشتباهات زیادی مرتکب شده اما دل بوسکه می‌گوید ضعیف نشده است. وی در این خصوص گفت: من فکر نمی کنم کاسیاس قدرت جادویی اش را از دست داده باشد او بازیکن بسیار بزرگی است و تمام اسپانیایی ها باید به این بازیکن افتخال کنند. و اینهم مصاحبه آنچلوتی در مورد اشتباه عجیب کاسیاس:

آنجلوتی، کاسیاس را دروازه بانی مطمئن می داند که در گل خوردن های تیمش نقشی ندارد. او می گوید اشتباهات کاسیاس را با یک دست می توان شمرد؛ یکی در فینال لیسبون و دیگری در بازی برابر اسلواکی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج