adexo3
۱۵۲۲۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شمس: خسوس سوپرمن نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان از عدم توجه وزیر ورزش و جوانان به این رشته گلایه‌مند است.

خبرگزاری تسنیم: حسین شمس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص علت جدایی‌اش از تیم دبیری تبریز گفت: مشکلاتی بین من و باشگاه پیش آمد. من خواستار جدایی یک بازیکن بودم که باشگاه این کار را انجام نداد. وقتی دیدم اتفاقات با اصولم مغایرت دارد، جدا شدم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فوتسال ایران در چند سال گذشته دچار افت شده و دیگر شاهد قهرمانی‌های مقتدرانه کشورمان در میادین آسیایی نیستیم، اظهار داشت: قبلا ۳ مربی در تیم جوانان، ۳ مربی در تیم امید و ۳ مربی که خودم هم یکی از آنها بودم در تیم بزرگسالان کار می‌کردند اما حالا ۴ تیم ملی را کاملا در اختیار خسوس کاندلاس گذاشتند. خسوس سوپرمن نیست که بخواهد تیم‌های بانوان، بزرگسالان و امید و جوانان را یک نفره اداره کند. متاسفانه در بخش تولید بازیکن هم ضعیف شدیم و دیگر خبری از مسابقات آموزش و پرورش و محلات نیست. استعداد‌یابی نمی‌شود و این مسئله روز به روز بدتر می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فوتسال را نمی‌شود با یک ساعت در روز اداره کرد و این رشته به آدم فول‌تایم نیاز دارد. متاسفانه کمیته فوتسال تا ساعت ۲ بعدازظهر تعطیل است و بعد از آن هم یکی دو ساعت کار می‌کند و دیگر خبری نیست. مگر می‌شود رشته‌ای که ۳۰ میلیون جمعیت دارد، ۱۲ میلیون فوتسالیست ثبت شده فقط در یک اتاق و آن هم با روزی دو ساعت اداره شود. متاسفانه وزارت ورزش هم هیچ توجهی هم به این مساله ندارد.

شمس افزود: آقای گودرزی که اتفاقا ورزشی هم هست هیچ وقت به فوتسال توجه نمی‌کند و متاسفانه فقط گرفتار کشتی است و به دیگر رشته‌ها توجهی ندارد و شاید هم علاقه‌ای ندارد اما من می‌خواهم بگویم آقای گودرزی برای رشته‌ای که ۳۰ میلیون مخاطب دارد می‌شود یک ساعت در سال وقت گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج