adexo3
۱۵۳۷۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توتی: دوست دارم مربی رم شوم

هافبک نفوذی جالورسی به مربیگری در تیمی که از ابتدای دوران حرفه‌ای‌ فوتبالش در آن عضویت داشته، ابراز علاقه کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرانچسکو توتی ۳۸ ساله در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست دارید همانند روبرتو مانچینی، وینچنزو مونتلا و پپ گواردیولا پس از پایان دوران بازیگری‌ به حرفه مربیگری روی بیاورید؟» گفت: بله، البته که دوست دارم مربی رم شوم. چند روز پیش با دوستی صحبت می‌کردم و به او گفتم همه آنهایی که با هم هم‌بازی بودیم در حال حاضر مربیان خوبی هستند و فکر می‌کنم در پایان دوران حرفه‌ای من هم به این حرفه روی بیاورم.

وی افزود: شاید در آینده کارم را با فوتبال پایه شروع کردم اگرچه اینکه در حال حاضر شاید نیازی در این زمینه نباشد. روی هم رفته بازیکنی که در سطح من بازی کرده باشد مدت زیادی برای فراگیری فوت‌ و‌ فن مربیگری نیاز ندارد.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید کاستیا اخیراً به انزو، پسرش این فرصت را داد تا اولین بازی رسمی‌اش را برای این تیم اسپانیایی انجام دهد و در تیم جوانان رم هم کریستین، پسر توتی راه پدرش را در پیش گرفته است.

هافبک نفوذی جاولورسی که تا کنون در ۷۱۸ بازی ۲۳۹ گل برای رم به ثمر رسانده است، تصریح کرد: کریستین در مقایسه با چیزی که من در سن او بودم، قوی‌تر است ولی باید تنها به کارش ادامه بدهد. او نام بزرگی را با خود یدک می‌کشد و باید در حال حاضر تنها از بازی‌اش لذت ببرد. اگر قرار باشد مربی رم بشوم تنها در صورتی او را انتخاب خواهم کرد که استحاقش را داشته باشد. البته من و کریستین هیچ‌گاه به مشکل برنخورده‌ایم. او پسر خوبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج