adexo3
۱۵۴۱۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ضررهای مالی هنگفت منچستریونایتد

منچستر‌یونایتد برای اولین بار میزان ضررهای مالی‌‌اش به خاطر حضور نداشتن در لیگ قهرمانان امسال را فاش کرده.

خبر ورزشی: منچستر‌یونایتد برای اولین بار میزان ضررهای مالی‌‌اش به خاطر حضور نداشتن در لیگ قهرمانان امسال را فاش کرده. پیش‌بینی شده که درآمدهای این تیم بین ۳۸ تا ۴۸ میلیون پوند کاهش پیدا کند.

اين تيم كه ۲۰ بار قهرمان انگليس شده به خاطر ناكامي‌هاي فصل قبل همچنان تاوان سنگيني مي‌پردازد. آنها فصل ۲۰۱۴ - ۲۰۱۳ را به عنوان مدافع عنوان قهرماني شروع كردند اما در نهايت در دوران افول تيم پس از بازنشستگي سرالكس فرگوسن آنها به رتبه هفتم جدول رسيدند. فصل گذشته ميزان درآمدهاي آنان كه ۴۳۳ ميليون پوند بوده از ۸/۷۷ تا ۱۱ درصد كاهش يافت كه اين نتيجه حضور نداشتن تيم در مسابقات اروپايي ليگ قهرمانان است.

انتشار گزارش مالي يك چهارم اول سال يونايتد براي فصل ۲۰۱۵- ۲۰۱۴ ثابت مي‌كند كه ممكن است ميزان كاهش درآمدها از اين هم بيشتر باشد. ميزان كاهش درآمدها به دليل كمتر شدن درآمدها از طريق پخش تلويزيوني و حذف شدن درآمد ناشي از فروش بليت‌هاي بازي‌هاست كه ميزان ضرر‌ها از همين دو مورد در مقايسه با مدت زمان يك چهارم اول فصل ۲۰۱۴- ۲۰۱۳ براي يونايتد ضرر مالي۱۹/۳ ميليون پوندي را به همراه خواهد داشت. درآمدهاي ناشي از پخش تلويزيوني هم كه فصل قبل ۳۵/۶ ميليون پوند بوده از كل درآمدها كسر مي‌شود. فصل قبل اين تيم ۱۰ بازي در سطح اروپا داشت كه اين فصل تعداد به صفر رسيده و تأثيرش را در درآمدهاي رسانه‌اي و فروش بليت مي‌گذارد.

ورود ستاره‌ها

اين وضعيت باعث شده كه سرمايه‌گذاران باشگاه از اد وود وارت نايب رئيس اجرايي توضيح بخواهند كه او بايد در جلسه‌اي به سؤالات آنها پاسخ بدهد. آنها در تلاش هستند كه ميزان ضررهاي مالي ناشي از عدم حضور در اروپا را به كمترين ميزان ممكن برسانند و با افزايش درآمدها از طريق اسپانسرها يا قراردادهاي تجاري، آن را جبران كنند. در عين حال يكي از دلايل كاهش درآمدهاي اين فصل باشگاه ورود ستاره‌هاي گران‌قيمتي چون آنخل دي‌ماريا و رادامل فالكائو بوده كه به صورتحساب دستمزد بازيكنان افزوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج