adexo3
۱۵۸۱۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: پرسپولیس خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد پرسپولیس هرچند برخی از بازیکنانش را در اختیار ندارد اما این تیم همیشه خطرناک است. وی همچنین گفت: دوست داشتم در فینال با پرسپولیس روبرو شویم.

خبرگزاری مهر: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار حساسی است که به هرجهت دوست داشتم این بازی در فینال برگزار شود. تیم ما از هر نظر آماده بازی است، به یک وحدت تاکتیکی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: دنبال استفاده از نقاط ضعف پرسپولیس و جلوگیری از نقاط قوت آنها در این بازی هستیم. درست است پرسپولیس چند مهره ندارد اما همیشه خطرناک است. قطعا در این بازی تیمی که تمرکز بهتر داشته و از فرصت‌ها به شکل بهینه استفاده کند، برنده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین افزود: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی باشد، هرچند تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند اما از تلویزیون آن را تماشا می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی در شان دیدار نیمه نهایی جام حذفی را از خود ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه بازی در ورزشگاه خالی اصلا خوب نیست زیرا فوتبال برای تماشاگران است، ادامه داد: بالاخره یکسری قوانین انضباطی است که باید آنها را تمکین کنیم. البته عدم حضور تماشاگران بی‌تاثیر نبوده و اثرات منفی و مثبتی روی بازیکنان دارد.

گل‌محمدی اضافه کرد: شرایط روحی - روانی در این مسابقه تاثیر بسیاری روی بازیکنان دارند، هرچند ما چند برد در مسابقات لیگ و جام حذفی بدست آوردیم و این می‌تواند برای تیم مفید باشد.

وی در مورد هدایت تیم پرسپولیس توسط حمید درخشان گفت: من همیشه برای هرکسی که سرمربی پرسپولیس است، احترام قائل هستم. حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس است و من شاگردش بوده‌ام، پس برای ایشان در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌‎کنم.

سرمربی تیم فوتبال تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعیت تیم امید هم اظهار کرد: نظر خاصی ندارم، در نهایت امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، بتواند برای این تیم مثبت بوده و آن را به المپیک برود.

وی در مورد اینکه پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم امید به او داده شده، اضافه کرد: فعلا در ذوب‌آهن هستم و تا به امروز نه پیشنهاد رسمی داشتم و نه به این موضوع فکر کردم و اینکه در آینده چه اتفاقی بی‌افتد، نمی‌دانم.

گل‌محمدی در مورد اینکه جریمه عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌تواند باعث کاهش مشکلات موجود در این بخش شود، گفت: فوتبال برای تماشاگران و هواداران تیم است اما اگر این تنبیهات جنبه بازدارنده داشته باشد، خوب است اما باید منتظر ماند و دید این تنبیهات تاثیرگذار هست یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج