۱۶۱۳۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مقصد آندو کجاست؟

آندو در شرایطی همراه تیم ملی در اردوی افریقای جنوبی به سر می برد که خیلی ها در ایران دوست دارند بدانند که مقصد آینده این بازیکن کجاست.

ورزش سه: آندو در شرایطی همراه تیم ملی در اردوی افریقای جنوبی به سر می برد که خیلی ها در ایران دوست دارند بدانند که مقصد آینده این بازیکن کجاست.

آندو که به دلایل مالی و غیرمالی! با استقلال به مشکل خورده، از مدتها قبل به دنبال جدایی از این تیم بوده و مدیران استقلال بعد از مدتها تلاش برای منصرف کردن تصمیم تیموریان، حالا در برابر او تسلیم شده اند و می خواهند رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند.

از تراکتورسازی به عنوان گزینه اصلی تیموریان نام برده می شود. تیمی که آندو سابقه بازی در آن را دارد و به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا می تواند مقصد خوبی برای آندرانیک باشد هر چند این تیم مدیرعامل ندارد.

دیگر گزینه جدی تیموریان می تواند سپاهان باشد که دوباره به جذب آندو تمایل نشان داده. چند روز قبل بود که مدیرعامل سپاهان از منتفی شدن حضور تیموریان در این تیم خبر داد اما گویا فرکی به این نتیجه رسیده که باید برای ماندن در کورس قهرمانی، یک آندو در تیمش داشته باشد.

ذوب آهن و پدیده هم می توانند دیگر تیمهایی باشند که آندو با پیراهنشان عکس یادگاری خواهد گرفت. باید منتظر بازگشت تیم ملی از افریقا ماند تا تکلیف یکی از مهم ترین سوژه های بازار نقل و انتقالات مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج