adexo3
۱۶۳۸۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سهم سرخابی‌ها در جام ملت‌ها چقدر است؟

تیم استقلال تهران با ۶ بازیکن بیشترین تعداد نفرات را در لیست اعزامی تیم ملی به جام ۲۰۱۵ استرالیا دارد اما حتی نام یک بازیکن پرسپولیسی هم در این لیست دیده نمی شود.

در فهرست تیم ملی اعزامی به استرالیا، کی روش نام ۶ بازیکن استقلال را قرار داده است که این بیشترین تعداد بازیکن استقلالی در تیم ملی جام ملت های آسیا پس از سال ۱۹۸۴ است.

استقلالی ها در تیم 1984 هفت بازیکن داشتند که یک رکورد در تاریخ این باشگاه است. پس از در جام های 1988 و 1992 نفرات استقلالی تیم ملی به 2 و 4 نفر رسید و در جام 1996 فقط منصوریان تنها استتقلالی تیم ملی بود.

در جام ۲۰۰۰ تعداد استقلالی های تیم ملی به ۵ رسید اما در جام های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ به ۲ و ۳ نفر محدود شد. استقلال در آخرین جام ملت ها نیز فقط ایمان مبعلی را در فهرست تیم ملی داشت.

و اما در مورد پرسپولیس کارلوس کی روش دیشب فهرستی را رسانه ای کرده که می توان گفت در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده. بی سابقه از این حیث که حتی نام یک بازیکن پرسپولیس هم در آن دیده نمی شود.

مهم ترین غایب پرسپولیس در فهرست تیم ملی محمد نوری است که امسال عملکرد نسبتا خوبی داشته و در اردوی افریقا هم موفق به گلزنی برای تیم ملی شده بود.

به جز او رضا حقیقی و محمدرضا خانزاده که به نظر می رسید نماینده های پرسپولیس در فهرست تیم ملی باشند، جایی در بین نفرات منتخب کی روش ندارند. نکته ای که شامل مهدی طارمی هم می شود.

به نظر می رسد هواداران پرسپولیس باید تنها دلشان را به این خوش کنند که علیرضا حقیقی و سیدجلال حسینی در کنار کریم انصاری فرد بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن تیم محبوبشان را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج