اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۰۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریبری همچنان در شوک توپ طلا

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ می گوید هنوز نتوانسته باور کند که چرا توپ طلای ۲۰۱۳ به او نرسید. او تاکید کرد که از انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ بسیار تعجب کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرانک ریبری در سال ۲۰۱۴ نمایش خیره کننده ای با بایرن مونیخ داشت. او توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد با این حال در نهایت این کریستیانو رونالدو بود که توانست به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

ریبری فرانسوی جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا بود و انتظار داشت که این جایزه به او برسد. نه تنها ریبری، بلکه بسیاری از کارشناسان هم ریبری را شایسته کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ می دانستند اما این بازیکن فرانسوی نه تنها اول نشد بلکه حتی بعد از لیونل مسی ناآماده قرار گرفت تا برای همه ثابت شود که موفقیت گروهی نقشی در انتخاب بهترین بازیکن جهان ندارد.

ریبری هر چند یک سال است که از مراسم کسب توپ طلای ۲۰۱۳ می گذرد اما هنوز آن روز را فراموش نکرده است. او گفت: هنوز نمی توانم باور کنم که چرا توپ طلا به من نرسید. هنوز نتوانسته ام سال ۲۰۱۳ را فراموش کنم. نمی دانم دیگر باید چکار میکردم تا توپ طلا به من رسد. در آن سال با بایرن مونیخ هر آنچه را که لازم بود به دست آوردم. آیا کسی می تواند برای من توضیح دهد که چرا توپ طلا به من نرسید و چرا در جایگاه سوم قرار گرفتم؟

او ادامه داد: از اینکه توپ طلا در سال ۲۰۱۳ به من نرسید بسیار ناراحت شدم. من هر کاری که لازم بود انجام دادم اما در نهایت توپ طلا به رونالدو رسید. هنوز نتوانسته ام چنین چیزی را باور کنم. دیگر برایم بسیار سخت است که موفقیت سال ۲۰۱۳ را تکرار کنم با این حال ما بازیکنان حرفه ای هستیم و باید برای رسیدن به موفقیت صبر بیشتری داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج