اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۱۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آشنایی با تازه واردهای تیم ملی

با خط خوردن ۱۰ بازیکن از فهرست کی روش، نفرات جدیدی جایگزین آنها شده اند که در اینجا بد نیست نگاهی به ویژگی بازی آنها داشته باشیم.

آشنایی با تازه واردهای تیم ملی





روزنامه هفت صبح: با خط خوردن 10 بازیکن از فهرست کی روش، نفرات جدیدی جایگزین آنها شده اند که در اینجا بد نیست نگاهی به ویژگی بازی آنها داشته باشیم.

* علیرضا بیرانوند: دروازه بان اصلی تیم صدرنشین لیگ با پاس گل هایش توانست به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شود و مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.

گلر جوان نفت با سابقه سال ها حضور در تیم ملی امید، حالا این شانس را پیدا کرده که عضو تیم ملی بزرگسالان در یک تورنمنت رسمی باشد.

* محسن فروزان: فروزان امسال در استقلال یک دروازه بان کاملا معمولی بود و حتی بعد از خوردن چهار گل از استقلال خوزستان هم از تیم ملی خط نخورد. در روزهایی که احمدی و رحمتی هیچ جایی در لیست کی روش ندارند، فروزان این فرصت را پیدا کرده تا با کی روش به جام ملت ها برود و به عنوان یک گلر اسمی با حقیقی که فیکس بودنش از الان مشخص است، رقابت کند!

* مرتضی پورعلی گنجی: پست تخصصی پورعلی گنجی، هافبک دفاعی است اما حالا کی روش تصمیم گرفته از او به عنوان دفاع وسط استفاده کند. این بازیکن که در تیم ملی امید هم سابقه بازی دارد و شاگرد علیرضا منصوریان بوده، در لیگ برتر سابقه بازی به عنوان دفاع را هم دارد اما قد و قامتش کمی روی هوا تیم را با مشکل روبرو می کند.

آشنایی با تازه واردهای تیم ملی

* رامین رضاییان: رضاییان دو سالی می شود که به عنوان هافبک راست فوتبال بازی می کند اما حالا قرار است در تیم ملی دفاع راست باشد. البته رضاییان سال ها پیش در صبا یک مدافع تخصصی بوده و با پستی که کی روش برایش در نظر گرفته چندان غریبه نیست. به هر حال او در فاز هجومی می تواند خیلی به تیم ملی کمک کند.

* وریا غفوری: وریا غفوری هم یک دفاع راست تخصصی است که بعد از سال ها به حقش رسیده تا عضو تیم ملی شود. او در تیم ملی جای ماهینی و بیت آشور را گرفته تا ذخیره ای مطمئن برای خسرو حیدری باشد. البته خیلی ها اعتقاد دارند غفوری در دو سال اخیر خیلی بهتر از حیدری بوده و این توانایی را دارد که جای او را بگیرد.

* وحید امیری: وحید امیری که پست تخصصی اش هافبک چپ است، با پاس گل هایش در لیگ برتر خودی نشان داد تا حالا ذخیره ای مطمئن برای احسان حاجی صفی باشد. هافبک نفت در نیم فصل اول پنج گل برای هم تیمی هایش ساخت تا مورد توجه کی روش قرار بگیرد.

آشنایی با تازه واردهای تیم ملی

* امید ابراهیمی: ابراهیمی به تیم ملی دعوتش ده تا در غیاب حقیقی و حدادی فر، ذخیره ای مطمئن برای زوج آندو و نکونام باشد. او که امسال در استقلال عملکردی قابل قبول داشته، حتی شانس فیکس بازی کردن را هم دارد.

* سردار آزمون: آزمون که یکی از گزینه های کی روش برای حضور در برزیل بود، حالا با نرفتن به جام جهانی این شانس را پیدا کرده تا مسافر استرالیا شود. هر چند او امسال مهره ذخیره روبین کازان در لیگ روسیه بوده اما به هر حال در تیم ملی عملکرد خوبی داشته و در سه بازی متوالی موفق به گلزنی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج