adexo3
۱۶۴۶۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان مشکل پرسپولیس را پیدا کرد

واقعاً نابغه‌ای است این حمید درخشان! درست مثل دوران فوتبالش که نابغه بود و با تکنیک فردی منحصر به فردش سکوها را به وجد می‌آورد.

خبر ورزشی: واقعاً نابغه‌ای است این حمید درخشان! درست مثل دوران فوتبالش که نابغه بود و با تکنیک فردی منحصر به فردش سکوها را به وجد می‌آورد.

پرسپولیس اگر هزار و یک مشکل داشته باشد (که دارد) مسلماً نیلسون جزو مشکلاتش نبود. او جزو معدود بازیکنان متعصبی است که با بند بند وجودش پرسپولیس را دوست دارد و حتی وقتی روی نیمکت می‌نشیند مثل اکثر فوتبالیست‌های شریف ایرانی «فیلم‌» بازی نمی‌کند. اگر بخواهیم دو پرسپولیسي واقعی را در بین چهره‌های فوتبالی نام ببریم مسلماً یکی از آنها علی کریمی است و دیگری نیلسون اما جناب درخشان در حرکتی محیرالعقول کاری کرد که او برود و تیمش کاملاً یکدست شود! واقعاً نمی‌دانیم چه فرد یا افرادی به درخشان مشورت می‌دهند اما آنها به طور حتم خیر و صلاح پرسپولیس و حتی خود درخشان را نمی‌خواهند. ستاره اسبق فوتبال ایران خوب می‌داند که اگر از پرسپولیس برکنار شود حداقل تا ۱۰سال نمی‌تواند سمت این تیم آفتابی شود، او خریدهایی انجام می‌دهد که به معنای واقعی کلمه چشم بازار کور می‌شود و عجیب اینکه حالا با فروش نیلسون می‌خواهد شاهکارهای درخشانش را تکمیل کند و تیمی یک‌دست‌تر بسازد. درخشان اگر می‌خواست پرسپولیس را درست کند باید ۴ ماه قبل جلوی اعتراضات می‌ایستاد. او با ۶، ۷ بازیکن معترض مماشات کرد و بعد هم مهدی جعفرپور را خرید تا بعد از ۲ بازی بگوید او را نمی‌خواهم! خب یکی نیست بپرسد آقای مربی! چرا او را خریدی؟! یعنی درخشان فکر نمی‌کند در ذهن مردم سؤال ایجاد می‌شود و آنها به یکسری مسائل مشکوک می‌شوند؟ اصلاً گیریم که سوشا مکانی دروازه‌بان خوبی است اما خود سوشا هم می‌داند که امسال شرایط روحی خوبی نداشته و بدترین گل‌ها را خورده. پس چرا در موقعیتی که پرسپولیس به شدت مشکل دارد نیلسون باید برود؟ آقای درخشان! باور کن اگر خود سوشا هم مربی پرسپولیس بود حداقل این روزها نیلسون را به خودش ترجیح می‌داد!

مخالفت شديد هواداران با تصميمات درخشان

حميد درخشان به تازگي تصميماتي مي‌گيرد كه واكنش تند هواداران پرسپوليس را به همراه داشته است. در حالي كه همه در شوك خروج نام نيلسون از ليست پرسپوليس بودند، به يكباره خبر رسيد نام رضا حقيقي، ميثم حسيني، رضا نوروزي، محمد عباس‌زاده، مهدي جعفرپور و فرشاد قاسمي به همراه علي فاطمي هم به ليست مازاد سرمربي سرخپوشان اضافه شده است. انتشار گسترده اين اخبار در فضاي مجازي باعث عصبانيت هواداران پرسپوليس شد. آنها واكنش‌هاي هيجاني و بعضاً توهين‌آميزي داشتند كه نشان مي‌دهد در كنترل خشم خود در مقابل رفتار درخشان با پرسپوليس نامتعادل هستند. هواداران پرسپوليس در اينستاگرام روزنامه خبرورزشي نيز دست از انتقاد از سرمربي پرسپوليس برنداشتند و برخي از آنها در پاسخ به اتفاقات اخير، نظر جالبي داشتند و از درخشان مي‌خواستند پرسپوليس را ترك كند، نه بازيكنان!

به بهانه خداحافظي سنگربان برزيلي از پرسپوليس

نيلسون كوريا جونيور در اين فصل مثل دو فصل گذشته موفق نبوده با اين حال باز هم همان دروازه‌بان دوست داشتني پرسپوليسي‌هاست. شيوه بازي نوبتي او در پرسپوليس از يك‌سو و مشكلات مالي و پرداخت نشدن مبلغ قرارداد او باعث شد كه خودش از شرايط ابراز نارضايتي كند، ‌با اين حال درخشان هم در زماني كه انتقادها از سوشا مكاني زياد است،‌ به جاي اينكه دل نيلسون را به دست آورده و او را نگه دارد، در حركتي عجيب او را در ليست مازاد پرسپوليس قرار داده تا محبوب‌ترين مهره سرخپوشان از اين تيم جدا شود. اما رمز محبوبيت نيلسون در پرسپوليس، عملكرد خوب اين بازيكن با پيراهن سرخپوشان است. نيلسون در ۳ فصل حضورش در تيم پرطرفدار پايتخت در ۶۲ بازي براي اين تيم به ميدان رفته كه ۴۳ بار دروازه‌اش باز شده است. او ركورد جالب ۳۰ كلين‌شيت را از خود به جاي گذاشته يعني به طور تقريبي در نيمي از بازي‌هاي پرسپوليس گل نخورده است. سرخپوشان در ۶۲ بازي كه نيلسون را درون دروازه داشته‌اند، تنها ۱۶ بار رنگ شكست را ديده‌اند و ۲۵ بار هم پيروز ميدان بوده‌اند. نيلسون در ۵ دربي به ميدان رفته كه ۴ دربي اول با تساوي بدون گل خاتمه يافت اما در دربي پنجم بالاخره دروازه‌اش باز شد با اين حال پرسپوليس اين بازي را به سود خود خاتمه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      درخشان دلال است و پرسپوليس را خراب كرده و مي رود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج