adexo3
۱۶۴۷۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان، پرسپولیس‌ِخودش را بست!

درخشان ديگر نمي‌تواند ادعا كند اين پرسپوليس او نيست. از نيم‌فصل دوم بايد گفت اين پرسپوليس آقاي درخشان است.

خبر ورزشی: اگر بپذیریم که پرسپولیس هنوز در باد دربی خوابیده و همچنان می‌خواهد با آن برد خاطره‌انگیز روزگارش را سپری کند پس باید این واقعیت را هم قول کنیم که قرار دادن اسم چند بازیکن در فهرست مازاد، نشانه‌هایی از همان خوابیدن یا خود را به خواب زدن را منعکس می‌کند.

رفتن اسم مهدي جعفر‌پور در فهرست مازاد نشانه چيست؟ همان بازيكني كه با صلاحديد حميد درخشان وارد تيم و تركيب پرسپوليس شد. جعفر‌پور اگر به درد پرسپوليس نمي‌خورد چرا از ابتدا مورد پسند درخشان قرار گرفت و حالا چه شد كه به اين سرعت از پرسپوليس رفتني شد؟ پس از جعفرپور مي‌توانيم به محمد عباس‌‌زاده اشاره كنيم. عباس‌‌زاده كه در همين فصل گذشته از سوي اغلب كارشناسان، به عنوان پديده رقابت‌هاي ليگ معرفي شد در اين فصل از سوي درخشان كنار گذاشته شد.

عباس‌‌زاده در فصل گذشته كاركردي مشابه مهدي طارمي براي پرسپوليس داشت و به اندازه اين بازيكن در نوع خودش يك پديده بود.

رضا حقيقي هم قبل از اين بازيكنان از پرسپوليس رفتني شد. حقيقي خيلي سريع و بي‌چك و چانه به تيم پديده مشهد پيوست تا فهرست مازاد درخشان كمي عجيب و غريب‌تر شود چراكه او به مدير برنامه‌هاي نيلسون برزيلي هم اعلام كرده بود كه اين دروازه‌بان را نمي‌خواهد و او آزاد است به هر جا كه دلش مي‌خواهد برود. با اينكه خيلي‌ها از فهرست مازاد درخشان انتقاد مي‌كنند اما به شدت از او و انتخاب‌هايش حمايت مي‌كنيم و براي اين حمايت، دليل هم داريم. از امروز درخشان مي‌تواند بگويد كه تيم خودش را بسته است.

او از امروز مي‌تواند بگويد هر جور دلش خواسته، پرسپوليس را اصلاح كرده و با دانش و درايت خودش، فهرست تيم را دستكاري كرده است. درخشان ديگر نمي‌تواند ادعا كند اين پرسپوليس او نيست. از نيم‌فصل دوم بايد گفت اين پرسپوليس آقاي درخشان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج