اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۸۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصمیم نیلسون بعد از جدایی از پرسپولیس

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: دوست داشتم با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم تا شاید بتوانم فعالیتم را در مربیگری از ایران شروع کنم.

نسیم: نیلسون در مورد اینکه گفته می‌شود دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد گفت: من دوست داشتم با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم. می‌خواستم دوران حرفه‌ای مربیگری‌ام را در ایران شروع کنم اما ظاهرا این مساله عملی نخواهد شد. فکر می‌کنم آقای درخشان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با من ندارد و من هم این موضوع را قبول می‌کنم چون یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم. همیشه دوست دارم در تیمی بازی کنم که به وجودم نیاز داشته باشند و نمی‌خواهم یک بازیکن اضافی باشم.

او ادامه داد: اگر از پرسپولیس بروم دیگر به ایران برنخواهم گشت. در این مساله شک نکنید. از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و به زندگی شخصی‌ام در برزیل خواهم رسید. من در پرسپولیس روزهای خوبی داشتم و واقعا دیگر دوست ندارم تیم دیگری را تجربه کنم. همیشه همه چیز به میل انسان پیش نمی‌رود و این هم جزئی از زندگی است. شاید تقدیر این باشد که به این شکل از پرسپولیس جدا شوم.

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا قبل از اینکه با درخشان صحبت کند، با گسترش فولاد مذاکره کرده بود هم گفت: هر بازیکنی آزاد است که به پیشنهاد‌هایش فکر کند و من هم همین کار را کردم. نمی‌دانم چرا این موضوع اینقدر در رسانه‌ها بزرگ شد. البته من در آن زمان تصمیم داشتم فوتبال بازی کنم ولی حالا اگر در پرسپولیس نمانم انگیزه‌ای برای ادامه فوتبالم ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج