اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۹۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جایزه بازیکن سال گلوب ساکر به رونالدو رسید

سال به یادماندنی ستاره پرتغالی رئال مادرید با اضافه شدن یک عنوان انفرادی دیگر به کارنامه دوران بازیگری وی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید جایزه بازیکن سال گلوب ساکر را طی مراسمی در هتل آتلانتیس شهر دبی از آن خود کرد.

رونالدوی ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۴ به همراه رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را کسب کرد و در رده انفرادی هم جوایزی همچون بازیکن سال فوتبال و کفش طلای اروپا را کسب کرد و رکورد گلزنی در یک فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان را شکست (با ۱۷ گل)، در شرایطی جایزه گلوب ساکر را کسب کرد که سال گذشته نیز به این افتخار دست پیدا کرده بود.

جایزه بازیکن سال گلوب ساکر به رونالدو رسید

رونالدو که با همراهی سرمربی خود کارلو آنچلوتی و همچنین هم‌تیمی کلمبیایی‌اش، خامس رودریگس در مراسم گلوب ساکر شرکت کرده بود، در سال ۲۰۱۴ نه تنها به رئال مادرید برای کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد بلکه شمار گل‌های لالیگایی خود را در ۱۷۸ بازی‌اش به ۲۰۰ گل رساند تا از تمام بازیکنان حال حاضر و پیشین لالیگا سریعتر به این رکورد رسیده باشد.

رونالدو در فصل جاری هم از نظر گلزنی بهترین عملکرد را در میان تمام همتایانش در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا داشته است به طوری که در ۱۶ بازی‌اش در لالیگا برای رئال مادرید ۲۵ گل به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج