۱۶۵۴۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حاتمی: نیامده‌ام جای ماهینی را پر کنم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچگاه نگفته‌ام که آمده‌ام جای حسین ماهینی را پر کنم هرچند که او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است.

خبرگزاری فارس: بابک حاتمی درباره اینکه گفته می‌شود او چک شخصی داده تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه سایپا بگیرد، گفت: این مسئله اشتباه شده که من چک شخصی داده‌ام تا رضایتنامه‌ام را از سایپا بگیرم اما به هیچ عنوان اینطور نبود و طاهری کلی دوندگی کرد تا رضایتنامه مرا از سایپا بگیرد و نمی‌دانم این اخبار از کجا به رسانه‌ها می‌آید.

وی ادامه داد: زحمات باشگاه پرسپولیس و تلاش‌های طاهری باعث شد تا مسئولان سایپا و پرسپولیس تعامل کنند و حتی تا ساعت ۱۰ شب گذشته هم این مذاکرات طول کشید چون سایپا چک قبول نمی‌کرد و فقط پول نقد می‌خواستند چرا که از باشگاه استقلال بر سر انتقال مجید غلام‌نژاد و امین منوچهری خاطره بد داشتند چون چک استقلال پاس نشده بود و بدجوری آنها به من ضربه زد اما با رایزنی‌های صورت گرفته این مسئله حل شد و من هم پس از دریافت رضایتنامه‌ام با پرسپولیس ثبت کردم اما باید بگویم به دلیل مشکلاتی که بود خودم هم از حضور در پرسپولیس نا امید شده بودم و فکر می‌کردم که این انتقال شکل نمی‌گیرد اما باید از مسئولان سایپا و مجید جلالی تشکر کنم که در نهایت این مسئله انجام شد.

بازیکن جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانم در این تیم کار سختی دارم چون با شرایط خاص و ویژه‌ای به پرسپولیس آمدم و قطعاً همه نگاه‌ها به سمت من خواهد بود و باید بگویم که از امروز همه فکر من پرسپولیس است و عصر هم به تمرین می‌روم تا با سایر بازیکنان تمرین کنیم.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: در مصاحبه‌ای از قول من نوشته بودند که من گفته‌ام جای حسین ماهینی را پر می‌کنم اما من چنین حرفی نزدم و به جای کسی هم به پرسپولیس نیامده‌ام و به عنوان بابک حاتمی به پرسپولیس پیوسته‌ام و نیامده‌ام که جای کسی را پر کنم هرچند ماهینی هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج