جاباما
۱۶۵۷۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شعار علیه رفیق گرمابه و گلستان کی روش

تیم ملی ایران پس از کناره‌گیری علی کریمی و مشخص شدن وضعیت پولادی راهی استرالیا شد تا از چند روز دیگر دیدارهای خود را در جام ملتهای آسیا آغاز کند.

روزنامه آرمان: کناره گیری جادوگر در واپسین ساعات حضور تیم ملی در تهران، یادآور استعفای صالح از تیم ملی بود آن هم زمانی که شاگردان کی روش آماده سفر به برزیل می‌شدند. در یک سال گذشته امید نمازی، مجید صالح و علی کریمی سه دستیار ایرانی قید همکاری با کی روش را زده‌اند آن هم در آستانه آغاز تورنمنت هایی بزرگ مانند جام جهانی و جام ملتهای آسیا. اهالی فوتبال که حضور علی کریمی را در تیم ملی به فال نیک گرفته بودند منتظر بر ملا شدن اتفاقات پشت پرده ای هستند که شاید بعد از جام ملتهای آسیا بر زبانها جاری شود.

گاف یا کارشکنی؟

کاروان تیم ملی فوتبال ایران با ۲۲ بازیکن ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به سمت دوبی پرواز کرد تا پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر به مقصد استرالیا پرواز کند. هواپیمایی امارات در حالی جابجایی کاروان کشورمان را انجام داد که یک روز قبل از سفر به فدراسیون کشورمان اخطار و اعلام کرده بود اگر هزینه سفر را پرداخت نکنند این پرواز لغو خواهد شد. به هر حال پرواز انجام شد و شاگردان کی روش فرودگاه دوبی را به مقصد فرودگاه سیدنی ترک کردند. فرودگاه شهر سیدنی قوانین خاص خود را دارد اینکه از ساعت ۱۱ تا ۴ صبح هیچ پروازی اجازه فرود ندارد. حال سوال اینجا است مسئولین شرکت هواپیمایی مطرحی چون امارات این قانون را فراموش کرده بودند یا مسئولین کشورمان از وجود چنین مساله ای بی اطلاع بودند؟ جواب هر چه باشد جز خسته شدن اعضای تیم ایران حاصلی نداشته و ندارد. اگر مسئولین هواپیمایی یا فدراسیون‌نشینان چنین قانونی را نمی دانسته اند پس گاف بزرگی مرتکب شده اند و اگر اماراتی ها از این قانون مطلع بوده اند پس عمدا دست به کارشکنی زده اند. هر چه باشد تیم ملی این کشور با ایران همگروه است و جابجایی در فرودگاه های استرالیا به هر حال بی تاثیر نخواهد بود.

استقبال

طبق برنامه قبلی قرار بود هواپیمای حامل اعضای تیم ملی ایران در فرودگاه سیدنی فرود بیاید ولی با توجه به آنچه گفته شد با تاخیر چند دقیقه ای به این فرودگاه رسید و راه خود را به سمت فرودگاه ملبورن کج کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که تعداد زیادی از هموطنان مقیم سیدنی برای استقبال ساعت ها در این فرودگاه حضور داشتند. ایرانیان با پیراهن هایی منقش به پرچم کشورمان خود را آماده استقبال کردند اما این اتفاق رخ نداد. هوشنگ مقدس دوست صمیمی کی روش و فرد مورد علاقه علی کفاشیان، ششم دیماه برای برگزاری اردوی نهایی راهی استرالیا شده بود و از آن زمان تا کنون در این کشور حضور دارد. نکته جالب اینکه پس از مشکل بوجود آمده و عدم فرود هواپیمای ایران در فرودگاه سیدنی، بعد از رد و بدل شدن صحبت هایی بین مقدس و هواداران تیم ملی ، رفیق گرمابه و گلستان کی روش «هو» شد و شعار «حیاکن، رها کن» برای وی هم در فرودگاه سیدنی شنیده شد.

به هر حال شامگاه سه‌شنبه به وقت تهران و با ۵ ساعت تاخير، با استقبال حدود ۵۰ ايرانى مقيم سيدنی وارد فرودگاه اين شهر شد. به محض ورود تيم ملى، نماينده ويژه كنفدراسيون فوتبال آسيا به استقبال كاروان ايران آمد تا ضمن راهنمايى به آنها خوشامد بگويد. حدود ۵۰ ايرانى مقيم استراليا به فرودگاه آمده بودند و با پوشيدن پيراهن تيم ملى و در دست داشتن پرچم ایران، از ملى‌پوشان استقبال كردند. به رغم تغییراتی که در فدراسیون فوتبال در دستور کار قرار گرفته باید شاهد حضور فردی چون هوشنگ مقدس در کنار تیم ملی باشیم؛ فردی که کمیته اخلاق فدراسیون و حراست وزارت ورزش هم اعلام کرده بود در اردوهای ملی حضور پیدا نکند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج