adexo3
۱۶۵۹۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی مطهری: همه به تیم‌ملی کمک کنند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه با توجه به شرایط تیم ملی، پیش‌بینی نتایجش در این تورنمنت بسیار سخت است، گفت: بازیکنان باید در حد توانشان برای تیم ملی ایران بازی کنند.

خبرگزاری مهر: علی مطهری پیش‌بینی نتایج تیم ملی ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار سخت دانست و گفت: شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ - استرالیا بسیار حساس است. با توجه به اتفاقات اخیر، بازیکنان ما باید بسیار هوشیار باشند و سعی کنند با تمام توانشان در این تورنمنت حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات اخیر می‌تواند در روند نتیجه‌گیری این تیم تاثیر بگذارد؟، خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاقات بی‌تاثیر نخواهد بود، اما همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی ایران بتواند در این مسابقات سربلند باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان ورزش کشور تمام تلاش خود را انجام دهند تا بازیکنان ایران بتوانند با تمرکز روی این مسابقات، عملکرد بسیار خوبی بسیار داشته باشند. در این شرایط همه مسئولان، کارشناس و هواداران باید به تیم ملی برای رسیدن به موفقیت در جام ملت‌ها کمک کنند.

مطهری در پایان گفت: از بازیکنان می‌خواهیم تا با غیرت و همتی که همیشه داشته‌اند، در تورنمنت هم از خود نشان دهند و از مردم هم می‌خواهیم که دعای خیرشان را بدرقه راه آنان کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج