adexo3
۱۷۱۱۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ریبری و احساس قهرمانی در سه گانه

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ می‌خواهد بار دیگر قهرمانی را با این تیم در سه گانه فوتبال اروپا و آلمان تجربه کند. او تاکید کرد که شکست سنگین برابر رئال مادرید برای آنها دوباره تکرار نمی شود.

خبرگزاری ایسنا: فرانک ریبری از بازیکنانی بود که دو سال پیش توانست با بازی‌های زیبایی که به نمایش گذاشت زمینه را برای قهرمانی بایرن مونیخ در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا فراهم کند. این بازیکن فرانسوی می‌گوید دوست دارد که باردیگر احساس قهرمانی در سه گانه را با بایرن مونیخ تجربه کند.

او در گفت و گویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت، گفت: فقط برای قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا تلاش نمی‌کنیم. بایرن مونیخ شرایط بسیار خوبی دارد و تیم آماده‌ای است. می‌خواهیم در فصل جاری هم سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آوریم.

او ادامه داد: قهرمانی در سه گانه باورنکردنی است. احساس عجیبی به ما به دست داد و اصلا نمی توان آن را وصف کرد. هیچ وقت آن روز را فراموش نمی کنیم. امیدوارم که دوباره چنین احساسی را با بایرن مونیخ تجربه کنم. خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و این توانایی را داریم که دوباره سه گانه را به دست آوریم. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین بازیهای را به نمایش گذاریم.

بایرن مونیخ فصل قبل هم از شانس های نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما شکست بسیار تلخی را برابر رئال مادرید متحمل شد و در دو بازی رفت و برگشت با ۵ گل بازنده شد. ریبری از آن شکست تلخ می‌گوید: فصل قبل بدترین لحظات را سپری کردیم. برابر رئال مادرید با ۵ گل شکست خوردیم. بدون شک اجازه نخواهیم داد دوباره چنین اتفاقی برای ما افتاد. آن شکست تلخ توان و قدرت ما را زیاد کرده است.

بایرن مونیخ با هدایت پپ گواردیولا شرایط بسیار خوبی را سپری می کند و این شانس را دارد که در هر رقابتی جام قهرمانی را بالای سر برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج