اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۲۹۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلاش‌های فالکائو برای پیوند قلب یک جوان

مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال منچستریونایتد در کاری خیر شرکت و با دادن هزینه‌های درمانی برای پیوند زدن قلب یک جوان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: «رادامل فالکائو» از زمانی که در سال ۱۹۹۹ با ورود به تیم لانکروس کشورش وارد عرصه فوتبال حرفه‌ای شد، تا به امروز که بازی در تیم‌های ریورپلات (آرژانتین)، پورتو (پرتغال)، اتلتیکومادرید(اسپانیا)، آ.اس.موناکو (فرانسه) و منچستریونایتد(انگلیس) را تجربه کرده، سعی فراوان داشته بازیکنی بزرگ از جنبه‌های فنی و اخلاقی باشد.

ستاره‌ای که در کنار درخشش در میدان فوتبال،‌خارج از مستطیل سبز نیز شخصیتی قوی و محبوب مردم باشد.

با توجه به اخباری که به تازگی گزارش شده،‌به نظر می‌رسد گلزن ۲۸ ساله اولدترافوردی در زمینه های فنی و اخلاقی به آنچه می‌خواسته بسیار نزدیک شده است.

*فالکائو ورزشکاری که به یاری هموطنش آمد

براساس آنچه رسانه‌های محلی گزارش کردند از حدود ۳ ماه قبل، یک مادر سختی‌‌کشیده کلمبیایی که پسر ۱۷ ساله‌اش دچار بیماری قلبی بوده و نیاز به پیوند قلب داشته است،وقتی تمام راه‌های کمک را برای نجات فرزندش بسته دیده،‌ برای رسیدن به لژیونر منچستریونایتد،‌تماس با او و درخواست کمک از وی سعی و تلاش بسیار کرده است.

این سعی و تلاش بالاخره جواب داده زیرا این مادر توانست گلزن منچستری را با کمک دوستانش یافته و مشکلش را با وی در میان گذاشته و از حمایت گسترده بازیکن تیم ملی کلمبیا و ستاره منچستر برخوردار شود.

*ستاره‌ای آماده کمک

در همین ارتباط مادر زجر‌کشیده «جان اویابان»‌ گفت: بی‌اندازه ممنون لطف و زحمات بی‌دریغ فالکائو هستم. او وقتی در جریان مشکل من قرار گرفت،‌ فوری اعلام کرد وظیفه‌ شخصی خود می‌داند که به من هر چه سریع‌تر با تماس با بانک‌های پیوندی قلب،‌برای فرزندم قلبی را پیدا کند. نمی‌دانم که او چطور این کار بزرگ را انجام داد و از کجا قلب پیوندی برای فرزندم گرفت. اما با وجودی که خود در انگلیس بود، این کار را انجام داد.

*کمک بازیکن منچستر ثمر داد

با تلاش و حمایت همه جانبه فالکائو قلب پیوندی برای «جان اویابان»‌ ۱۷ ساله که تا ۳ سال قبل در رشته تکواندو فعالیت می‌کرد، پیدا شد.

این جوان اهل سیاگنا که شور و شوق فراوانی به ورزش داشت، با حمایت معنوی و مالی فالکائو حتی هفته قبل تحت عمل جراحی قرارگرفت.

وی در یکی از بهترین بیمارستان‌های معروف کلمبیا یعنی ویکتور رائول کاستیلو» تحت عمل جراحی قرارگرفت. اما متاسفانه بعد از ۳ روز به علت جواب ندادن قلب پیوندی با بدنش، درگذشت.

*درگذشت جوانی که سختی کشید

وقوع این اتفاق تلخ باعث تاثر و ناراحتی بسیاری در کلمبیا شد اما باعث نشد تا هموطنانش به خصوص مادر «جان اوبایان» تلاش‌ها و حمایت‌های گسترده بازیکن منچستری را نادیده بگیرند.

مادر جوان درگذشته اظهار داشت:از مرگ فرزندم بسیار ناراحتم. اما از یک جهت در دل خوشحالی دارم که مورد لطف خداوند قرارگرفتم. به همین خاطر بی‌نهایت خدا را شکر می‌کنم. همینطور خرسندم که توانستم فالکائو را پیدا کنم. او هم نشان داد یک ورزشکار بزرگ و جوانمرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج