اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۳۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تغییر برنامه، بهانه جدید مربیان

مدافع پرسپوليس ادعا مي کند که شروع زودهنگام ليگ بهانه جديد بعضي از مربيان است تا بگويند ليگ به اين دليل بي کيفيت شده است.

ورزش سه: مدافع پرسپوليس ادعا مي کند که شروع زودهنگام ليگ بهانه جديد بعضي از مربيان است تا بگويند ليگ به اين دليل بي کيفيت شده است.

محسن بنگر در این باره گفت: شروع زود هنگام لیگ بهانه جدید برای مربیان لیگ برتر است که بگویند لیگ بی کیفیت است. از نظر من لیگ برتر ایران خیلی وقت است که کیفیت لازم را ندارد و نباید دنبال بهانه گشت. فکر نمی کنم شروع زودهنگام لیگ ربطی به بی کیفیت شدن بازی ها داشته باشد.

البته او می گوید این موضوع برای پرسپولیس مشکل درست می کند: درست است که ما فقط یک ملی پوش داشتیم ولی به هر حال شروع زودهنگام لیگ برای ما هم دردسرساز می شود. به هر حال کادرفنی ما هم طوری برنامه ریزی کرده بود که بدن بازیکنان سر یک تاریخ مشخص از شرایط بدنسازی خارج شود. الان ما هنوز به طور کامل از شرایط بدنسازی خارج نشده ایم و به همین دلیل بدن هایمان برای بازی با ذوب آهن به آمادگی کامل نرسیده است.

مدافع پرسپولیس در مورد عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل هم گفت: من فکر می کنم ما عملکرد موفقی در نقل و انتقالات نیم فصل نداشتیم. در بهترین حالت قدرت مان همان قدرت نیم فصل اول است. امیدوارم در نیم فصل دوم بدشانسی ها سراغ مان تا بتوانیم با حداکثر توان مان به میدان برویم.

بنگر برای پرسپولیس در جام ملت های آسیا هم شانس زیادی قائل نیست: در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم ها با آمادگی کامل به میدان می آیند به جز ما که عده ای اجازه ندادند کارمان را به خوبی انجام بدهیم. متاسفانه در نقل و انتقالات نیم فصل مدیرعامل ما را به زندان انداختند. نه بازیکن گرفتیم و نه مطالبات مان را گرفته ایم. این ها اتفاقی است که حسابی ما را اذیت کرده است. البته ما ناامید نیستیم و انسان به امید زنده است ولی هواداران باید شرایط ما را درک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج