adexo3
۱۷۴۸۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

مربی استقلال می‌گوید تیمش با فرض راهیابی تیم ملی به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برنامه ریزی کرده بوده با این وجود بازیکنان این تیم عملکردی تحسین برانگیز برابر سپاهان داشتند.

خبرگزاری ایسنا: جواد زرینچه درباره ارزیابی‌اش از مصاف استقلال و سپاهان گفت: طبیعی است که بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ بازگشت به شرایط بازی سخت باشد. ما با یک تیم مدعی روز جمعه بازی داشتیم که خودش را برای قهرمان شدن آماده می‌کند. بازی تاکتیکی و زیبایی را در این دیدار از هر دو تیم شاهد بودیم و در نهایت موفق شدیم با همت بازیکنان به پیروزی دست پیدا کنیم و سه امتیاز بازی را بدست آوریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال انتظارات کادرفنی این تیم را برآورده کردند یا اینکه انتظار بیشتری از آنها در آن دیدار وجود داشته است، بیان کرد: جدا از اینکه بازیکنان ما تلاش زیادی در این دیدار کردند، فرض ما در دوران بدنسازی نیم فصل این بود که تیم ملی به نیمه نهایی راه پیدا می‌کند و به همین دلیل فشار زیادی به بازیکنان آوردیم و بهتر بود یک هفته دیگر بازی‌ها برگزار می‌شد تا ما هم بتوانیم بیشتر آماده باشیم. با این حال بازیکنان انتظارات را پاسخ دادند و قابلیت‌هایشان را ارائه دادند و نشان دادند که توانایی‌های زیادی دارند. آنها با برگشت بدن‌هایشان طی روزهای آینده می‌توانند عملکرد بهتری ارائه دهند و استقلال را بهتر از چیزی که هست نشان دهند.

مربی استقلال درباره مصاف با سایپا اظهار کرد: ما با توجه به شرایط جدول به هر بازی مثل یک فینال نگاه می‌کنیم. رقابت‌ در صدر جدول فشرده است و همه تیم‌ها با برنامه کار می‌کنند. ما به غیرت و همت بازیکنانمان امیدواریم و تنها به سه امتیاز بازی با سایپا فکر می‌کنیم.

او درباره بازگشت تیمش به مدعیان لیگ برتر بعد از پیروزی برابر سپاهان و اینکه اگر تیمش در آن دیدار موفق نمی‌شد، با مشکلات زیادی روبه رو می شد بیان کرد: ما به هیچ عنوان نباید فرصتی که اکنون بدست آورده‌ایم را از دست دهیم. بازیکنان استقلال قابلیت‌های زیادی دارند و همه آنها لیاقت بازی کردن را دارند. ما با کمک آنها فرصتی که برای بازگشت به صدرجدول را بدست آورده‌ایم را براحتی از دست نخواهیم داد و تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم.

زرینچه در پایان و در پاسخ به این سوال که شانس‌های قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌داند، گفت: تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان، نفت تهران و فولاد رقیبان اصلی ما هستند و باید در بازی برابر این تیم‌ها هم موفق شویم تا به هدفمان برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج