adexo3
۱۷۵۴۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توس: دوست دارم به لیگ آرژانتین برگردم

مهاجم آرژانتینی یوونتوس باردیگر تاکید کرد که بعد از پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. او می‌گوید زمان بازگشت به فوتبال آرژانتین فرا رسیده است و دوست دارد که باردیگر برای بوکاجونیورز به میدان رود.

خبرگزاری ایسنا: کارلوس توس از زمانی که از منچسترسیتی به یوونتوس پیوسته است بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته است. او فصل قبل توانست با گل زیبای خود زمینه را برای قهرمانی یوونتوس در رقابت های سری A فراهم آورد و نشان دهد که دوران فوتبال او هنوز به پایان نرسیده است.

قرارداد این مهاجک آرژانتینی با یوونتوس در سال ۲۰۱۶ به پایان می رسد. او تاکید کرد که بعد از پایان قراردادش دیگر برای یوونتوس بازی نخواهد کرد و به فوتبال آرژانتین برمی‌گردد تا برای تیم محبوبش بوکاجونیورز بازی کند. توس در حالی این سخنان را بر زبان می آورد که در فصل جاری هم بازیهای خوبی را برای یوونتوس به نمایش گذاشته است و با زدن ۱۳ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

او گفت: وقتی با یوونتوس سه ساله قرارداد بستم به آنها اعلام کردم که بعد از پایان قراردادم از این تیم جدا می‌شوم. به سران یوونتوس تاکید کردم که این آخرین قرارداد من است و بعد از آن حاضر نیستم تا برای این تیم بازی کنم.

توس که به خاطر نمایش خوبش در یوونتوس باردیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت شد، ادامه داد: می خواهم به لیگ آرژانتین برگردم تا باردیگر برای بوکاجونیورز بازی کنم. من سال‌ها است که در فوتبال اروپا بازی می کنم و موفقیت های زیادی به دست آورده‌ام. در تیم های مختلفی بازی کرده‌ام و تجربه زیادی دارم. زمان بازگشت به آرژانتین فرارسیده است و دوست دارم که باردیگر پیراهن بوکاجونیورز را بر تن کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج