اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۷۰۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله شدید رهبری فرد به درخشان

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «اوضاع طوری شده که اگر یک تیم جلوی پرسپولیس مساوی بگیرد، بازیکنانش آنقدر خشمگین می‌شوند که در رختکن، شیشه‌ها و در کمدها را می‌شکنند. این شده تیمی که استاد درخشان ساخته.»

خبر ورزشی: «اِاِاِ... ایستادند و توپ را تماشا کردند تا وارد دروازه پرسپولیس شود. آن‌هم از خرید خارجی‌شان، طرف اصلاً می‌خواست پنالتی را بزند به تیر دروازه که مازیار زارع شیرجه زد تا ضایعش کند!»

این بخشی از صحبت‌های بهروز رهبری‌فرد بود. بهروز به ما گفت: «متأسفانه این بازی را کامل دیدم. حالم از هرچه بازیکن برزیلی است به‌هم خورد. تادئو که نمی‌توانست یک ضربه سر بزند، گابریل هم قرار بود به عمق بزند اما آن‌قدر توپ‌هایش را به شکم بازیکنان ملوان کوبید که مدافعان این تیم دل‌درد داشتند!»

وی افزود: «مایکل اومانا هم بود که البته بود و نبودش هیچ تفاوتی در تیم نداشت. دو بار جا ماند تا حریف با سوشا تک‌به‌تک شود و روی گل هم نتوانست پژمان نوری را مهار کند.»

او که می‌دانست حمید درخشان در مصاحبه‌ای، به تمجید از این تیم پرداخته و گفته بازیکنانش شبیه پرسپولیس دهه ۷۰ بازی می‌کنند، از کوره دررفت و ادامه داد: «آقای درخشان! حال شما خوب است؟ شما آلزایمر گرفته‌اید؟ یادتان رفته چه تیمی در دهه ۶۰ و ۷۰ داشتیم؟ این دیگر چه حرفی است؟ بگویید بازیکن نگرفتم، بگویید تقصیر داور بود، بگویید حریف خوب بود، بگویید هواداران بازی را خراب کردند، این همه توجیه، چرا به شعور مردم بی‌احترامی می‌کنید؟ مثلاً این را که گفتید، مردم از پرسپولیسی که شما ساخته‌‌اید راضی می‌شوند؟ شما همه چیز را فراموش کرده‌‌اید استاد!»

او یک شوخی هم با تیم درخشان کرد: «بعید می‌دانم پدیده نتواند این پرسپولیس را شکست دهد. الان اوضاع طوری شده که اگر یک تیم جلوی پرسپولیس مساوی بگیرد، بازیکنانش آنقدر خشمگین می‌شوند که در رختکن، شیشه‌ها و در کمدها را می‌شکنند. این شده تیمی که استاد درخشان ساخته. جالب اینکه هنوز هم می‌خواهد در پرسپولیس بماند.»

رهبری فرد در نهایت گفت: «شما صحنه گلی که دریافت کردیم را ببینید، ۷، ۸ بازیکن در محوطه جریمه داشتند فیلم محسن یوسفی، مازیار زارع و پژمان نوری را می‌دیدند. آنها فقط یک عینک، شلوار جین و تی‌شرت کم داشتند که حداقل خوش‌تیپ‌تر به نظر بیایند. حیف است این همه بازیکن به‌دردنخور، مقابل دوربین بدون عینک آفتابی دیده شوند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماف

      بهروز کاستاگورتا
      پرسپولیسی اصیل.
      ایول آقا بهروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج