adexo3
۱۷۷۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: دلیلی ندارد دچار غرور شویم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از برد قاطع شاگردانش در ورزشگاه سن‌مامس، به آنها در خصوص روزهای سختی که در انتظارشان خواهد بود هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه پس از پیروزی قاطع ۵ بر ۲ بارسلونا در خانه اتلتیک بیلبائو که فاصله کاتالان‌ها با رئال مادرید صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داد، اظهار داشت: من این حس را دارم که زحمات تیم دارد جواب می‌دهد و با تلاش برای گلزنی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. بازی فوق‌العاده‌ای را در یک شب فوق‌العاده انجام دادیم اما هنوز راه طولانی تا پایان داریم و در این راه همه ما غافلگیر خواهیم شد.

انریکه در خصوص کنترل بیشتر بارسا بر بازی در خلال دیدارهایش، عنوان کرد: ما همیشه برای برطرف کردن مشکلات خود به دنبال راه‌ حلی ایده‌آل هستیم اما بازی دیکته می‌کند که اوضاع در زمین چگونه پیش برود. زمانی که تیمی مانند اتلتیک بیلبائو شما را تحت فشار قرار می‌دهد و می‌دانید که چه پتانسیلی در خط حمله دارید، من می‌خواهم که موقعیت‌های گلزنی را روی دروازه حریف ببینم. این بدان معناست که ما باید بیشتر از حد معمول بدویم، چرا که اگر گل نزنیم فشار روی خط دفاع بیشتر می‌شود. ما زمانی که صاحب توپ بودیم بسیار مسلط نشان می‌دادیم، همینطور زمانی که در تلاش برای پس گرفتن توپ بودیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص مقایسه وضعیت تیمش با رئال مادرید، عنوان کرد: همه ما در طول فصل فراز و نشیب‌هایی داریم. با ثبات‌ترین تیم قهرمان لیگ خواهد شد اما شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد. ممکن است قهرمان در روز آخر مشخص شود پس دلیلی ندارد که از الان دچار غرور شویم. مانند هر تیم دیگری، ما هم ممکن است از یک دوران سخت عبور کنیم و باید برای آن دوران آماده باشیم. این می‌تواند کلید موفقیت ما در طول تورنمنت باشد.

انریکه در خصوص تغییر شیوه بازی بارسلونا در این فصل تصریح کرد: این موضوع چیزی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. ما چیزی را عوض نکرده‌ایم. این همان بارسایی است که قبلاً بود. بازیکنان ربات نیستند. همه ما دچار اشتباه می‌شویم. کلیدی جادویی وجود ندارد که شما آن را فشار دهید و ناگهان همه چیز عوض شود. من همیشه از تیم می‌خوام که تلاشش را انجام دهد اما این کار در تمام بازی‌ها ممکن نیست.

سرمربی پیشین سلتاویگو در تمجید از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا که برابر اتلتیک بیلبائو یک گل زد و سه پاس گل داد، خاطرنشان کرد: داشتن بازیکنی مانند مسی یک مزیت است اما تمام اعضای تیم شایسته تمجید هستند وقتی عملکردی مانند بازی امشب داشته باشند. وقتی تمام اعضای یک گروه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می‌کنند، قوی‌تر خواهید شد و این دقیقاً همان کاری است که تیم ما اکنون در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج