adexo3
۱۷۷۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: نباید ناکامی پرسپولیس را بزرگ کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی مقابل پرسپولیس مهم این است که فوتبال تمیز و باکیفیت خودمان را ارائه دهیم و مردم مشهد هم شرافت کاری ما را می‌پسندند.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرزبان در خصوص دیدار این هفته تیم فوتبال پدیده مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و نباید نتایجی که آنها تا اینجا گرفته‌اند را اینقدر بزرگ کنیم. چرا که پرسپولیسی‌ها هنوز می‌توانند به شرایط خوب برگردند و ما هم برای آنها آرزو می‌کنیم تا شرایطی داشته باشند که بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند.

وی درباره حضور رضا حقیقی، میلاد غریبی، یونس شاکری و خودش که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و اینکه این سابقه برای آنها ایجاد انگیزه خاصی می‌کند یا نه، افزود: درست است که ما با پرسپولیس بوده‌ایم اما مهم این است که فوتبال شرافتمندانه‌ای را در هر بازی انجام دهیم و برای هر بازی با انگیزه‌ای خاص به زمین می‌رویم.

وی افزود: همه چیز به شرافت کاری خودمان بستگی دارد و بازی با پرسپولیس هم از این مسئله جدا نیست. مهم این است که ما کیفیت فوتبالی خودمان را در این بازی ارائه دهیم و مردم مشهد هم شرافت کاری ما را می‌پسندند و می‌دانند که فوتبال تمیزی ارائه می‌کنیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه اگر این بازی و پیروزی پدیده باعث برکناری درخشان شود شما را ناراحت می‌کند، تصریح کرد: من درباره مسائل تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. چون از وضعیت داخلی تیم‌ها خبر ندارم اما در ایران هر مربی که به مشکل می‌خورد از سمتش برداشته می‌شود و این دقیقا مثل برگی است که از درختی می‌افتد و قطعا این مسئله نمی‌تواند برای فوتبال ومربیان ایرانی اتفاق مثبتی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان خاطرنشان کرد: من در این مدتی که در مشهد کار می‌کنم و با مردم این شهر در ارتباط هستم دیدم که آنها عشق بزرگی به پدیده دارند و مطمئن باشید روز جمعه استادیوم را پر خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج