اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۹۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افشارزاده: حتما پاکت ها مورد تایید نبود

مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد که به طور حتم سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد با توجه به بزرگی کار خصوصی شدن سرخآبی ها ترجیح داده اند تا در زمانی مناسب تر این کار را انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال در رابطه با روند خصوصی سازی باشگاه استقلال و عدم تشکیل جلسه مزایده گفت: با توجه به این که چندین ماه است که مساله خصوصی سازی در کشور مطرح است و از طرف رسانه های مختلف مرتب اعلام می شود و جلسات مختلفی نزد وزرای مربوطه تشکیل شده است، به نظر می رسید این کار بزرگ امروز (دوشنبه) انجام شود اما با توجه به بزرگی کار حتما سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و امور دارایی ترجیح دادند که در موقعیت مناسب تری این کار انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم تشکیل این جلسه اضافه کرد: حتما افرادی که حضور پیدا کردند و پاکت های آنها مورد تایید سازمان نبوده است یا این که خصوصی سازی می خواهد یک کار ارزشمندی را انجام دهد برای این که این دو باشگاه به دست افراد معتبر و صاحب صلاحیت برسد نیاز به یک بررسی داشته است که باید زودتر انجام می شده است. به نظرم این افرادی که می خواستند در مزایده شرکت بکنند افرادی نبودند که توانایی لازم را برای اداره این دو تیم داشته باشند.

افشارزاده در پایان تصریح کرد: با همه این صحبت ها اما باشگاه استقلال و من به عنوان مدیر عامل آمادگی حضور در جلسه و خیر مقدم به مالکین باشگاه را داشتیم تا بتوانیم هر چه زودتر این انتقال را انجام دهیم. هر چه زودتر باید تکلیف این دو باشگاه مشخص شود زیرا اداره کردن باشگاه استقلال و پرسپولیس با این وضعیت بسیار سخت و دشوار است. ما دیروز به دلیل عدم توانایی اسپانسر برای ادامه همکاری با آنها فسخ قرارداد کردیم و احساس می کردیم امروز باشگاه واگذار خواهد شد. امیدواریم دکتر پورحسینی اعلام مجدد برای مزایده را انجام دهند و من و مجموعه باشگاه استقلال نیز برای تسریع در روند انتقال تیم در خدمت سازمان خصوصی سازی هستیم تا از ضربه دیدن استقلال و پرسپولیس جلوگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج