adexo3
۱۷۹۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طالب‌لو: دنبال چهارمین قهرمانی‌ام هستم

وحید طالب‌لو دروازه‌بان باتجربه استقلال امیدوار است که امسال یک قهرمانی دیگر را با تیم محبوبش کسب کند.

خبر آنلاین: وحید طالب‌لو دروازه‌بان باتجربه استقلال امیدوار است که امسال یک قهرمانی دیگر را با تیم محبوبش کسب کند.

به نظر خودت استقلال مدعي اول قهرماني است؟!

همان‌طور كه ما خودمان را مدعي اول قهرماني مي‌دانيم، مدعيان ديگر هم شانس خودشان را بيشتر مي‌دانند. رقابت بسيار نزديك است و اين كار را سخت مي‌كند.

درمورد شرايط خودت و ارتباط با محسن فروزان صحبت كن!

من معتقدم در استقلال هيچ‌كس نبايد به ديگري احساس برتري داشته باشد و بايد بگويم كه در اين تيم هيچ‌كس تافته جدا بافته نيست، حتي نفر بيست‌وپنجم استقلال هم شايستگي‌هاي خودش را دارد. من معتقدم اين هواداران و همچنين بزرگي استقلال است كه به تيم ما شخصيت مي‌دهد. ما سعي كرديم يكدل باشيم. اگر چيزي وجود دارد بايد براي همه باشد و اگر هم چيزي وجود ندارد باز هم بايد براي همه باشد. وقتي همدلي وجود داشته باشد، شانس قهرماني بالا مي‌رود. من معتقدم به‌ عنوان مثال در استقلال كسي نبايد پول زيرميزي بگيرد ولي بازيكنان ديگر مشكل مالي داشته باشند.

گويا در اين چند وقت اكثر بازيكنان استقلال نسبت به اينكه مسئولان باشگاه درصدي از قرارداد كرار جاسم را پرداخت كرده‌اند، ناراحت شده‌اند؟

من نمي‌دانم اين بازيكن پول گرفته است يا خير. ما با آقايان افشارزاده و جويباري جلسه داشتيم و در مورد مشكلات صحبت كرديم البته گاهي اوقات مواردي وجود دارد كه استثنا محسوب مي‌شود. مثلاً يك بازيكن ممنوع‌الخروج است و بايد مشكل مالياتي را حل كند يا يك بازيكن بايد با تيم ‌ملي به سفر خارج از ايران برود ولي مشكل خروج از كشور دارد. با اين حال معتقدم نبايد هر بازيكني كه پولش را نمي‌گيرد قهر كند و بگويد كه بازي نمي‌كنم. اين بدعت نادرستي است كه باب شده و بايد از بين برود. من گفتم اگر قرار است پولي داده شود بايد اول كارمندان باشگاه را در نظر گرفت. به ‌عنوان مثال قبلاً بازيكني بوده كه پول چشمگيري گرفته ولي در شب عيد كارمند باشگاه حقوقش را نگرفته است.

چند قهرماني با استقلال داري؟

دو قهرماني ليگ دارم و يك قهرماني جام حذفي. اميدوارم امسال چهارمين قهرماني‌ام را با استقلال به‌ دست بياورم. الان واقعاً حسرت اين را مي‌خوريم كه چرا استقلال در ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارد. من اميدوارم امسال قهرمان شويم و سال آينده در آسيا به ميدان برويم.

در مورد بازي با گسترش فولاد چه صحبتي داري؟

گسترش تيم بسيار خوبي است و براي ما قابل احترام است. بازي سختي داريم، از طرفي شنيده‌ايم كه آخر هفته احتمالاً در تبريز برف يا باران مي‌بارد و اين كار ما را سخت مي‌كند ولي با تمام وجود بازي خواهيم كرد تا سه امتياز را بگيريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج