اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۱۵۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفاع غلط درخشان از خودش

درخشان درحالی به کارنامه قطبی و برانکو طی چند سال اخیر انتقاد می کند که خودش برای موفقیت در مربیگری باید بیست سال به گذشته برگردد.

خبرگزاری مهر: دفاع بد از حمله دیگران هم بدتر است و به نظر می رسد حمید درخشان دقیقا درحال دفاع بد از خودش است وگرنه رفتار مدیریتی باشگاه پرسپولیس همین حالا کاملا انتقاد برانگیز است و غیر قابل قبول.

در واقع نژادفلاح با مذاکره با قطبی و برانکو و دیگر مربیان عملا آخرین ریشه های استحکام درخشان را در آستانه مهمترین دیدار فصل اخیرش (مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا)،با تبر زده و حالا باید دید بازیکنان برای ماندن درخشان تلاش می کنند یا نه وگرنه عملا اجرای تاکتیک‌های سرمربی توسط بازیکنان امکان اجرا ندارد که ندارد.

درخشان اگر از این مهم انتقاد می کرد یا در این رابطه حرف می زد همه ایران پشت او می ایستادند و حق را به وی می دادند اما اینکه او می گوید: از مربیانی حرف بزنند که لااقل کارنامه داشته باشند و بعد از آن به کارنامه قطبی و برانکو در سه سال اخیر اشاره کند و آن کارنامه ها را رد کند کار درستی نیست.

نه اینکه حرف درخشان از ریشه غلط باشد نه قطعا یکی از مولفه های انتخاب مربی عملکرد آنها در سالهای اخیر است اما اولا یکی از مولفه ها اینست و ثانیا خود درخشان وقتی پشت سکان هدایت پرسپولیس رفت کارنامه ای بسیار بد با شاهین بوشهر و پیکان و .... داشت که حتی از کارنامه ماههای اخیر برانکو و قطبی هم فاجعه بار تر بود.

در واقع امروز افکار عمومی می پرسد چطور این مولفه برای خود درخشان قابل پذیرش نبوده و وقتی او سرمربی پرسپولیس شد کارنامه سالهای اخیر وی مورد پذیرش نبود و باید برای استعلام گرفتن به بیست سال قبل برمی گشتیم و سال ۱۳۷۳ اما حالا قطبی و برانکو را باید از سه سال قبل تاکنون ارزیابی کنیم و اینکه برانکو با ایران در سال ۲۰۰۶ به جام جهانی رفت اهمیتی ندارد و یا قطبی که با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد چیز مهمی نیست!

درخشان در پرسپولیس به نظم قابل قبولی رسیده و به نظر می رسد به صورت لاک پشتی پرسپولیس را بهتر و بهتر می کند اما وقتی او می خواهد از خودش دفاع کند بهتر می بینیم که از وی بخواهیم چنین نکند چون کارنامه قطبی و برانکو از درخشان بسیار بهتر است و صحیح نیست مسیری را که خود درخشان رفته برای دیگران منع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج