adexo3
۱۸۲۰۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: پنالتی بعدی ما را هم مسی می زند

بارسلونا بازي رفت را با نتيجه ۲-۱ در زمين سيتي پيروز شد؛ در حاليکه اگر پنالتي مسي گل مي شد، تقريبا کار منچسترسيتي را بايد تمام شده مي دانستيم.

ورزش سه: بارسلونا بازي رفت را با نتيجه ۲-۱ در زمين سيتي پيروز شد؛ در حاليکه اگر پنالتي مسي گل مي شد، تقريبا کار منچسترسيتي را بايد تمام شده مي دانستيم. حالا همه چیز به بازی برگشت کشیده شد؛ هرچند که شانس بارسا برای صعود بسیار بیشتر از منچسترسیتی خواهد بود.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت:" بازی را بردیم و لیاقت کسب این نتیجه را هم داشتیم.به بازیکنانم افتخار می کنم. در چنین سطحی از مسابقات، دشوار است که بتوان سرنوشت صعود را در یک بازی رقم زد. بخش اول کارمان را تماشایی انجام دادیم و فرصت های فراوانی را نیز روی دروازه سیتی خلق کردیم."

انریکه در مورد جریان مسابقه گفت:" همه چیز در نیمه اول عالی و برجسته بود. به خوبی بازیکنان را در فضاهای خالی پیدا می کردیم و توپ را به دلخواه خودمان به گردش در می آوردیم.در دفاع و حمله هم بی نقص بودیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که نیمه دوم شرایط دشوار می شود. همینطور هم شد. سیتی فشار را بیشتر کرد و در دقایقی ما را عذاب داد. در مجموع، نتیجه نهایی کاملا منصفانه بود. این بهترین بازی ما نبود چرا که پیشتر نیز با چنین کیفیتی بازی کرده بودیم."

سرمربی بارسلونا در مورد پنالتی از دست رفته مسی گفت:" از نتیجه به دست آمده راضی هستم. به هر حال مسی پنالتی خودش را از دست داد اما بدون هیچ شکی، باز هم او پنالتی های ما را خواهد زد. هم مسی و هم سایر بازیکنان، امشب عالی بازی کردند و از آنها راضی هستم. کار صعود تمام نشده و سیتی برای بازی برگشت، با انگیزه به نوکمپ می آید. نباید این تیم را دست کم بگیریم. در بازی برگشت، باید جدی و مصمم بازی کنیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج