۱۸۴۵۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرط ماندن سیمئونه در اتلتیکو

دیگو سیمئونه خرید ادینسون کاوانی را شرط تمدید قرارداد خود با اتلتیکومادرید عنوان کرد.

ایسنا: دیگو سیمئونه سرمربی موفق آتلتیکومادرید توانست در این تیم به چهره ای موفق تبدیل شود و به چند عنوان قهرمانی باارزش برسد. این مربی موفق در صدد این است که قرارداد خود را با اتلتیکو تمدید کند ولی سیمئونه یک درخواست از سران تیمش دارد و ان هم این است که زمینه حضور ادینسون کاوانی را در این تیم فراهم کند. این در حالی است که ناصر الخلیفه مالک باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه، از دست کارها و شیوه مربیگری لوران بلان در تیمش به تنگ آمده است. او به دنبال یافتن جانشینی برای بلان است و در صدر فهرست تهیه شده وی، نام دیگو پابلو سیمئونه به چشم می خورد.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید درباره شرایط تیمش در فصل قبل گفت: فکر می‌کنم ما انقلابی در فوتبال اروپا ایجاد کرده‌ایم. ما در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشتیم و تا دیدار نهایی شکست نخورده بودیم و در وقت‌های اضافه در حالی برابر رئال مادرید شکست خوردیم که به هیچ‌وجه دفاعی بازی نکردیم. من از این نمایش تیمم کاملاً راضی هستم. ما توانستیم فوتبال خودمان را به دنیا نشان دهیم.

سرمربی آتلتیکو مادرید ادامه داد: تیم را در این فصل دچار تغییر و تحول کردیم. انتظار این را داشتیم که پس از این موفقیت‌های چند بازیکن تیم را ترک کنند و ما نیز خون جدیدی وارد رگ‌های آتلتیکو مادرید کردیم. امیدوارم که در این فصل نیز مانند فصل قبل بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از عنوان قهرمانی خود در لیگا دفاع کنیم.

آتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقال تابستانی دیگو کاستا، فیلیپه لوئیس و تیبو کورتوآ را به چلسی داد و داوید ویا نیز به نیویورک‌سیتی پیوست. این تیم به جای گلزن برزیلی‌الاصل خود توانسته ماریو مانژوکیچ را به خدمت بگیرد.

سیمئونه در حالی خواستار جذب ادینسون کاوانی شده است که گلزن اروگوئه ای می گوید از بودن در پاریس راضی است. کاوانی در گفت و گویی روزنامه‌ای درباره شرایط خود در پاری سن ژرمن سخن به میان آورد. او گفت: از اینکه دوباره فرصت بازی کردن با پاری سن ژرمن را پیدا کرده ام بسیار خوشحال هستم. من به خاطر تاخیر در بازگشت از تعطیلات کریسمس چند بازی از ترکیب تیم کنار گذاشته شدم اما خوشبختانه الان به شرایط بازی رسیده‌ام و می‌خواهم بهترین بازیها را برای پاری سن ژرمن به نمایش گذارم.

او ادامه داد: به خوبی می دانم که این محرومیت ها اصلا به سود من نیست اما دوست داشتم چند روز بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم و جزای این کار خود را هم دیدم. گاهی اوقات یک بازیکن تصمیمات اشتباهی می‌گیرد. با این حال باید بگویم که الان شرایطم خوب است و به خوبی تمرین می‌کنم. امیدوارم که زمان زود بگذرد و این دوران را پشت سربگذارم. برای بازگشت به شرایط خوب خود نهایت تلاشم را به کار می گیرم.

این مهاجم اروگوئه‌ای در پایان سخنان خود گفت: می خواهم تا پایان قراردادم در پاری سن ژرمن باقی بمانم. من برای یکی از بهترین تیم های جهان بازی می‌کنم. در پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند و من از حضور در کنار آنها بسیار خوشحالم. هر چند نمی دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما به جدایی فکر نمی‌کنم. من بازیکن پاری سن ژرمن هستم و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج