۱۸۵۶۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آندو: دلیل جدایی‌ام از استقلال شخصی است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صادقیان باید بیشتر خودش را کنترل کند تا بتواند در آینده به فوتبال کشور خدمت کند.

خبرگزاری تسنیم: آندرانیک تیموریان پس از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حضور پیدا کردند. امیدوارم با این پیروزی پاسخ مناسبی به حمایت آنها داده باشیم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس خلق کردیم اما سهل‌انگاری بازیکنان موجب شد نتوانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در این بازی فعل خواستن را صرف کردیم و خوشحالم که با شکست پرسپولیس در کورس قهرمانی باقی ماندیم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و بسیار با برنامه مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد درگیری با محمد نوری خاطرنشان کرد: محمد بزرگ من است. ما ۱۵ سال است که با هم دوست هستیم و اینگونه اتفاقات در فوتبال طبیعی است. چیزی که بین من و نوری در زمین رخ داد کاملا دوستانه و فوتبالی بود.

وی در مورد صحنه‌ای که پای پیام صادقیان را گرفت تصریح کرد: پیام بازیکن جوان و آینده‌داری است اما به دلیل همین جوانی زود از کوره درمی‌رود. او باید بیشتر خودش را کنترل کند تا بتواند در آینده به فوتبال کشور خدمت کند.

تیموریان در پاسخ به سوالاتی در مورد جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به تراکتورسازی گفت: خوشحالم که بعد از استقلال خیلی زود تراکتورسازی را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم. من به این تیم و هوادارانش و مردم آذربایجان عشق می‌ورزم و امیدوارم بتوانم به آنها خدمت کنم. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در واکنش به اینکه چرا از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا شد، عنوان کرد: من دست تک تک هواداران واقعی استقلال را می‌بوسم اما باید بگویم دلایل جدایی‌ام از این تیم کاملا شخصی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج