adexo3
۱۸۶۴۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هيجان ليگ واليبال در شرق و غرب ايران

مدعیان والیبال امروز برای فینال می‌جنگند؛ جنگی تمام‌عیار.

خبر ورزشی: مدعیان والیبال امروز برای فینال می‌جنگند؛ جنگی تمام‌عیار. دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه که بازی اول دور نیمه‌نهایی را در خانه بردند، امروز برای یکسره کردن کار به مهمانی رفته‌اند، اگرچه خوب می‌دانند میزبانان هم ناامید نیستند. شهرداری ارومیه با ۳ امتیازی که یک‌شنبه از میزان مشهد در خانه‌‌اش گرفت، برای صعود یک گام جلوتر از میزبانش است. تیم جهانگیر سیدعباسی در روزی که به قول رضا مؤمنی‌مقدم سرمربی میزان، روز بد مشهدی‌ها بود، با حمایت تماشاگرانش به مهمانش امان نداد البته شهرداری‌چی‌ها می‌دانند کار سختی در سالن مهران مشهد دارند. شهرداری ارومیه ظهر دیروز به مشهد رسید و عصر هم تمرین کرد.

در مقابل ميزان مشهد كه تا به حال فينال ليگ‌برتر را تجربه نكرده، براي پررنگ‌تر شدن رؤياي صعود تنها يك راه دارد‌؛ برد مهمان. بازيكنان اين تيم براي جبران باخت بازي اول هم‌قسم شده‌اند تا با اين برد، بازي سوم تعيين‌كننده باشد. رضا مؤمني‌مقدم سرمربي تيم ميزان با برگشت به مشهد ترجيح داد به خاطر فرصت كم شاگردانش را با ريكاوري ذهني و بدني آماده كند. خودش مي‌گويد: «ما دوشنبه به مشهد برگشتيم، به خاطر فرصت كم مجبور بوديم روي روحيه بچه‌ها كار كنيم. بعد هم با آناليز سيستم بازي را براي بچه‌ها جا بيندازيم و روي ضعف و قوت اروميه كار كرديم. مهم اين است كه بازيكنانم با تمركز بازي كنند.»

سرمربي ميزاني‌ها اميدوار است بازيكنانش خيلي بهتر كار كنند: «اگر بچه‌ها امروز خوب سرويس بزنند، دريافت اول را برسانند و توپ‌هاي برگشتي را به پاسور برسانند، شك نكنيد نتيجه بازي تغيير مي‌كند.» او روي حمايت تماشاگرانش هم حساب مي‌كند: «ما در سالن خودمان صد درصد بهتر بازي مي‌كنيم؛ مثل اروميه. به‌ هر‌ حال اميدوارم تماشاگران هم مثل هميشه حامي ما باشند، البته با حفظ احترام به حريف. به ‌هر ‌حال ما مي‌خواهيم با برد امروز در بازي سوم تكليف فيناليست را روشن كنيم.»

دوساعت بعد از اين بازي درست در غربي‌ترين نقطه ايران، پيكان تهران با شهرداري تبريز بازي مي‌كند. پيكان هم در تهران با برد ۳- صفر مقابل شهرداري تبريز خودش را به فينال نزديك‌تر كرد.

پيمان اكبري به طور حتم در بازي امروز هم تنها روي برد حساب كرده تا بعد از دو فصل يك پاي فينال باشد البته تيم جوان شهرداري تبريز هم به نتيجه اين بازي اميدوار است. عادل بناكار كه شاگردانش در تهران خواسته‌هايش را برآورده نكردند تا باخت را سوغات از تهران ببرند، اميدوار است در بازي امروز بهتر از يك‌شنبه باشند.

او مي‌گويد: «در بازي يك‌شنبه بچه‌هاي ما همه توانايي‌هاي‌شان را به نمايش نگذاشتند. در حالي كه پيكان تاكتيك‌ها را به خوبي اجرا كرد و نتيجه هم گرفت. حالا بچه‌هاي ما به خودباوري رسيده‌اند تا برنده بازي امروز باشند. ما مي‌خواهيم با اين برد بازي سوم تكليف فيناليست را مشخص كند.» او خوب مي‌داند پيروزي تيمش مقابل پرافتخارترين تيم ليگ شرط دارد: «اگر تيمم سرويس خوب ودريافت نداشته باشد، نمي‌تواند با پيكان مقابله كند. بنابراين بازيكنان ما بايد امروز زياد مايه بگذارند.»

برنامه بازي دوم نيمه‌نهايي

ميزان مشهد شهرداري اروميه

شهرداري تبريز پيكان تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج