adexo3
۱۸۹۶۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: رابطه خوبی با شانس ندارم

سرمربی بارسلونا می گوید تیمش ۱۰ بازی مهم در پیش دارد و رابطه خوبی با شانس و احتمال برای قهرمان شدن ندارد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا با برتری خانگی برابر رئال مادرید گام بلندی برای قهرمانی در لیگ اسپانیا برداشت و حالا آنها با ۴ امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگا هستند.

لوئیس انریکه درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا که نشان دادند با وجود زجر کشیدن در برابر فشار حریف باز هم می توانند به پیروزی برسند. رئال مادرید یک مدعی قهرمانی همیشگی است. آن ها همچون ما در سطح بسیار بالایی بازی کردند. آن ها می توانستند در نیمه اول گل های بیشتری بزنند که براوو مانع آن شد و همین طور ما نیز در نیمه دوم موقعیت های فراوانی را از دست دادیم که درخشش ایکر کاسیاس از دلایل اصلی آن بود.

انریکه در ادامه گفت: در هر دیدار باید تمام کارهایی که برای رسیدن به پیروزی لازم است را انجام دهیم. اینکه یک تیم تلاش کند کنترل زمین را به دست داشته باشد نیز خیلی خوب است. پیکار با ایبار، یک جدال تاریخی بود که هر دو باشگاه در آن بهترین نمایش خود را به اجرا گذاشتند. مجبور بودیم در این دیدار جدی‌تر از هر دیداری بازی کنیم زیرا ایبار مشکل‌های زیادی در تمام دیدار برای‌مان ایجاد کرد. هنوز هم فکر نمی کنم پیش از این در شرایط خوبی قرار نداشتم. می دانستم که همیشه هواداران ما بیش از نتیجه هایی که کسب می کنیم، به تیم اعتماد دارند. این، باور من است و احتمال دارد اشتباه باشد. اکنون ما در ۱۰ دیدار پیاپی به پیروزی رسیده ایم. مشکل یک مربی این است که به هیچ وجه نمی تواند از این اتفاق لذت ببرد. یک مربی درست وقتی بازی با اتلتیک بیلبائو تمام می شود، باید به بازی بعدی با ویارئال در جام حذفی فکر کند. یک مربی هیچ گاه خوشحال نیست.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: لئو در زمین بازی آزادی کامل دارد. او بیشتر در جناح راست بازی کرد تا به راکیتیچ و آلوس کمک کند. ما تنها از او خواستیم در نیمه دوم بیشتر به هافبک های تیم نزدیک شده و بین خطوط میانی و حمله بازی کند تا توپ های بیشتری به او برسد. سوارس هم یک نیمه دوم عالی را پشت سر گذاشت. حرکت او در صحنه گل را بازیکنان بسیار بسیار کمی در دنیا می توانند انجام دهند. من بارها گفته ام که از داشتن چنین بازیکن سرنوشت سازی در ترکیب تیم بسیار خوشحالم و او بار دیگر نشان داد که چرا چنین مبلغی را برای جذب او پرداخته ایم.

سرمربی آبی و اناری ها در ادامه عنوان کرد: دوست دارم تیمم سرحال و سر زنده باشد. نیروی انگیزه می تواند اعتماد به نفس در یک تیم را بالا ببرد. این موضوع می تواند هر شرایطی را عوض کند. تنها باید درک کنیم اشتیاق برای رسیدن به سطوح بالاتر و اینکه همیشه حواسمان باشد هر تیمی توانایی شکست دادن ما را دارد. نهایت تمرکز خود را به کار می‌گیرم تا دوباره همه چیز به روال عادی خود برگردد. من می‌دانم که بارسلونا از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است و به همین خاطر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهم تا این تیم را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم. در پایان فصل خواهیم دید که آیا بارسلونا خوب کار کرده و عملکرد من خوب بوده یا نه. پایان فصل بهترین قاضی است و باید تا آن زمان صبر کنیم. با شانس و احتمالات رابطه خوبی ندارم . ما ده بازی فوق العاده مهم در پیش داریم و از حالا علی رغم در پیش بودن بازی های ملی تمرکز خود را برای دیدار در خانه سلتاویگو می گذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج