adexo3
۱۹۳۹۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازنده که بود؟ کی‌روش، کفاشیان یا ...

علی کفاشیان روز شنبه با خواسته های کارلوس کی روش موافقت می کند ، این جدی ترین احتمال درباره مذاکرات میان مربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال بود.

خبرآنلاین: سرانجام خواست افکار عمومی سبب شد تا وزارت ورزش به رغم موضع انتقادی نسبت به نحوه مذاکرات و کار کارلوس کی روش ، در سیاست هایش جا بزند.

آنها عقب نشستند و حالا کفاشیان هم به این فکر می کند که حضور نماینده وزیر ورزش در مذاکرات برای شان حسن دارد. فوتبال که در بی پولی محض به دلیل نگرفتن حق پخش ، مشکل رسیدن به دلارهایش از فیفا و البته محقق نشدن تبلیغات محیطی دور زمین به سر می برد توان پرداخت سالانه نزدیک به ۲،۵ میلیون دلار نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای کی روش و دستیارانش البته بدون حساب مالیات قرارداد را ندارد ، حالا می تواند بخشی از مطالبات سال جدیدش را وزارت ورزش را بگیرد ، چون این بار ارگانی بالاتر از فدراسیون و حتی وزارت ورزش تصمیم گرفته مربی پرتغالی بماند.

پس کفاشیان می نشیند تا آنها پول بپردازند. اردوها را هم به شکلی مهیاکنند و همه این ها فرصتی بزرگ است برای او تا پز این موفقیت را بدهد. حداقل تا اسفندماه که دوباره انتخابات در پیش دارد.

البته کفاشیان خیلی زیرکانه حالا که می داند وزارت ورزش متوجه شده باید کارلوس را نگه دارد ، حالا کمی فیتیله تندش را پایین کشیده و حتی در نامه به کی روش خیلی ملایم سخن گفته و از این گفته که می خواهد مشکلات حل شود. از این پس البته با معرفی حسنی خو از سوی وزارت ورزش ، خود به خود پروسه دخالت اسدی در امور تیم ملی هم منتفی شده است.

این برنامه ای است که کارلوس کی روش به دنبالش بود. اینکه خواسته هایش برای هدایت تیم ملی عملی شوند و او با کسی غیر از دبیرکل در تماس باشد. حالا وزارتخانه این بستر را فراهم کرده و کفاشیان هم خیلی استادانه از زیر بار هزینه های تیم ملی می تواند شانه خالی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج