adexo3
۲۰۳۱۸۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

درگیری ها در مسجد سلیمان ادامه دارد

بازی مسجدسلیمان و سپاهان در حالی دقایق ۶۹ را سپری می‌کرد که تماشاگران با شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز و سنگ به داخل زمین باعث شدند تا این دیدار نیمه‌کاره بماند.

خبرگزاری فارس: هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز از ساعت ۱۸ بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شده است که این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید اما نیمه دوم این رقابت‌ها در حالی در دقیقه ۶۹ سپری می‌شد که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با پرتاب سنگ و نارنجک‌های دستی به داخل زمین باعث بر هم زدن فضای بازی شدند.

*با توجه به شرایط ویژه‌ای که در ورزشگاه شهید محمدی رخ داد مسئولان برگزاری بازی این دیدار را قطع کردند و به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین بازیکنان هر دو تیم وارد رختکن شدند.

*تماشاگران همچنان با شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب کردن به داخل زمین و پرتاب سنگ و نارنجک های دست‌ساز همچنان جو ورزشگاه را به هم ریخته‌‌اند.

*پلیس یگان ویژه با بستن گارد ویژه سعی دارد جلوی اعتراض تماشاگران را بگیرد اما آنها با شکستن صندلی‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

*سلیمانی ناظر بازی در داخل زمین چمن است و مسئولان در حال تلاشند تا بازی پیگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      از اولش هم جای این تیم تو لیگ برتر نبود تو تموم بازیها بصورت ناجوانمردانه تیم مهمان رو سنگباران می کردند خدا کنه اصلا مسجد سلیمان با این فرهنگ تماشاگرانش تیم نداشته باشه

    • puryamo

      اون عزیزانی که دم از فرهنگ میزنن بازی استقلال تراکتور رو ندیدن یا دربی رو مشکل ابن شهر از باخت و فوتبال نیست ابنا همش جنبه سیاسی داره اعتراض به مسوولین بود ربطی به فوتبال نداشت

    • جواب حسین

      عاقا حسین صدرصد پرسپولیسی هستن چون نمیدونن وقتی بازیکنان بی فرهنگ پرسپولیس اومدن مسجدسلیمان همه ش کاری میکردن که تماشاگرانو تحریک کنن....صادقیان ،بنگر و چندتا دیگه متن این بی فرهنگ بازی ها بودن...لطفا پرسپولیسی ها دم از فرهنگ نزنن که تو هر ورزشگاههی میرن جنجال به پا میکنن....بازی با سپاهانم چون تیم بدون توجه مسولان و فقط برای انکه پول به بازیکنان ندادن سقوط کرد عصبانی شدن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج