۲۰۴۸۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: درونم جوش و خروش است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاملاً روشن است که به شکلی استثنایی خوشحال هستم.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: از این فرصت استفاده می‌کنم و به همه ایرانیان عید مبعث را تبریک می‌گویم. کاملاً روشن است که به شکل استثنایی خوشحال هستم و به بهترین شکل ممکن بازی را به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: از هواداران تیمم کمال تشکر را دارم که ما را حمایت کردند و امیدوارم این برد مرهمی باشد برای آنها که فصل بدی را سپری کردند. از آنجایی که امروز هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران است جا دارد که تشکر ویژه‌ای از سازمان لیگ ایران به خاطر برگزاری این لیگ فوق‌العاده داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: وقتی به رختکن رفتم از تلویزیون ورزشگاه یادگار امام تبریز را دیدم. دیدم چه جشن باشکوهی در آنجا برگزار شده است، جشنی که باعث افتخار سازمان لیگ ایران خواهد بود.

برانکو با یادآوری دورانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده است، خاطرنشان کرد: در آن زمان ما لیگی داشتیم که همواره در آن مشکلاتی در مورد برنامه‌ریزی وجود داشت اما امروز و پس از ۱۰ سال می‌بینم که سازمان لیگ موفق شده است لیگی مناسب و برنامه‌ای خوب را که در آن تمام تاریخ‌های فیفا درج شده است، داشته باشد.

وی یادآور شد: زیباترین بخش این است که تمام هواداران تیم‌ها نمی‌دانند که کدام تیم قهرمان می‌شود و همه باید تا آخرین لحظه بازی امروز صبر کنند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که امروز نقش قهرمانان را بازی کردند. آنها آنقدر با میل و قهرمانی به دنبال برد بودند که برایم لذت‌بخش بود. علی‌رغم بازی‌های سختی که تیم ما در هفته‌های اخیر داشته است اما آنها امروز با فداکاری تمام، حریف را شکست دادند. به همین خاطر به شاگردانم تبریک می‌‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: به خاطر شرایط آب و هوایی و حریف قدرتمندی که داشتیم بازیکنانم با فداکاری تمام این برد را کسب کردند. ذره‌ای شک و تردید در مورد برد امروز وجود ندارد و من به خاطر اینکه وقایع دو ماه اخیر را به زبان آوردم از شما (خبرنگاران) عذرخواهی می‌کنم.

برانکو در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه امروز پرسپولیس سه بازیکن اصلی خود را نداشت اما استقلال با ترکیب کامل به میدان آمده بود، آیا فکر می‌کردید که با این شرایط برنده بازی شوید، گفت: حرف شما کاملاً درست است اما اگر بخواهیم این صحبت را به شکل صحیح‌تر بیان کنیم باید بگویم که خانزاده و صادقیان هم باید به آن لیست سه نفره اضافه کنید اما باید این را بدانید که همیشه تیم را برای بهترین حالت و کسب برد آماده می‌کنم.

وی افزود: به غیر از بنگر که در خلال برگزاری رقابت‌های لیگ مصدوم شد و تنها یک یا دو نوبت بیشتر با تیم تمرین نکرد چهار بازیکن دیگر را در اختیار نداشتیم. بنگر یک یا دو نوبت تمرین سبک داشت و بعد از مصدومیت علی‌رغم دوری دو ماهه‌ای که داشت و همچنین تمرینات خوبی که سپری نکرده بود او را به میدان آوردم، چون می‌دانم که در شرایط حساس به تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض کادر فنی استقلال به صحنه خطایی که در محوطه جریمه روی ابراهیمی رخ داد، عنوان کرد: باید بگویم که صحنه را ندیدم اما مطمئن هستم یک صحنه پنالتی هم برای ما رخ داد که گرفته نشد.

برانکو در واکنش به اینکه نامش به فهرست مربیان پیروز در دربی وارد شده است، تصریح کرد: من لازم می‌دانم از بازیکنانم تشکر کنم که با این بازی خوب نشان دادند که سزاوار تبریک گفتن هستند. هر روز که می‌گذرد آنها با اراده و کار بیشتری تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند و اگر این اراده و انگیزه نبود قطعاً چنین بردی امکانپذیر نبود.

وی در این باره ادامه داد: توصیف کردن اینکه چقدر خوشحالم سخت است. من در دوره مربیگری‌ام از این بردها زیاد داشتم، از بازی نیمه نهایی جام جهانی گرفته تا دربی‌های مختلفی که در آنها موفق ظاهر شدم. شما الان به چهره من نگاه نکنید، چرا که نشان نمی‌دهد درونم جوش و خروش است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مربیان قبلی پرسپولیس مدعی‌اند صعود این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاصل تلاش آنها بوده است، یادآور شد: من پیش از این و بعد از صعود تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به درخشان تبریک گفتم و همچنین به حسین عبدی. در حقیقت من مربی سوم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بودم اما در حقیقت بخش بزرگی از این موفقیت را باید به حساب مربیان قبل از من گذاشت.

برانکو همچنین تصریح کرد: واقعیت این است که هیچکس فکرش را نمی‌کرد که النصر در خانه خودش سه گل از لخویا دریافت کند و در واقع ما با بردی که مقابل بنیادکار در تهران کسب کردیم کار صعودمان را به مرحله بعد قطعی کردیم. به نظر من تشکر واقعی را باید از بازیکنان کرد، چرا که آنها از هر نظر سزاوار تبریک گفتن هستند. البته مربیان هم در این موفقیت نقش داشتند.

وی در واکنش به این پرسش که چطور می‌خواهد تیمش را پس از چند بازی پی‌درپی خسته‌کننده مقابل الهلال آماده به زمین بفرستد، توضیح داد: ممنون که چنین سوال خوبی از من پرسیدید. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و پس از یک ماه بازی‌های فشرده باید خودمان را برای یک دیدار حساس مقابل الهلال با طراوت و سرحال نگه داریم. طبیعتاً برد مقابل استقلال تیم را از نظر روحی و روانی به شرایط خیلی خوبی رساند و هدف ما این است با یک بازی خوب مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی و بعد از آن یک بازی خوب دیگر در عربستان موفقیت‌مان را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه دوست دارد هواداران روز سه‌شنبه یار دوازدهم آنها باشند، خاطرنشان کرد: در این یک ماه که سرمربی پرسپولیس هستم سه اتفاق بزرگ مرا تحت تأثیر خود قرار داد و آن هم حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای دیدار مقابل النصر و بنیادکار بود. در بازی امروز نیز مطمئن باشید اگر تماشاگران استقلال به ورزشگاه نمی‌آمدند هواداران پرسپولیس جای آنها را اشغال می‌کردند. من از تک تک هواداران تیمم می‌خواهم روز سه‌شنبه نیز یار دوازدهم ما باشند تا دوباره در تهران با کسب یک نتیجه خوب کاری کنیم تا با شرایط بهتری به عربستان رفته و انشاءالله در آنجا نیز کارمان را در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت تمام کنیم.

وی در خاتمه درباره آینده‌اش در پرسپولیس تاکید کرد: من تا پایان فصل بعد با باشگاه قرارداد دارم اما اگر مالکان جدید باشگاه دوست نداشته باشند با من کار کند به نظر آنها احترام خواهم گذاشت. من روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری کردم و به تیمم ایمان دارم که فصل آینده مدعی جدی برای قهرمانی لیگ خواهد بود.

در پایان نشست خبری برانکو ایوانکوویچ خبرنگاران برای او کف زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج