اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۶۰۶۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد مجیدی؛ اسطوره‌ی ادعا

۴ نشان دادن به سکوهای ایرانی در لباسِ تیم عربی بعد از «اخراج» شدن در مسابقه ای که این مهاجم در آن توی جیب های شیثِ رضایی قرار داشت، نماد نمی سازد!

آی اسپورت: بعد از مدت ها سکوت درباره استقلال، فرهاد مجیدی بالاخره از راه رسیده است تا احساس شرم اش درباره نتایج تیم را با همه به اشتراک بگذارد. او بحث را به جاهای جالب تری نیز می کشاند و ادعا می کند که با کمک هوادارها، «نماد» تازه ای برای استقلال خواهد ساخت. از حرف های آقای مجیدی، اینطور برداشت می شود که او نمادِ فعلی باشگاه را متعلق به خودش می داند. نمادی جعلی که به خاطر ۴ پیروزی غیرمتوالی پرویز مظلومی در دیدارهای «رسمی» برابر پرسپولیس به دست آمد. فرهاد به خاطر ماجراهای دیدار پرسپولیسو الغرافه؛ کری های ۴ انگشتی استقلالی ها را مختصِ خودش می داند. غافل از اینکه ۴ نشان دادن به سکوهای ایرانی در لباسِ تیم عربی بعد از «اخراج» شدن در مسابقه ای که این مهاجم در آن توی جیب های شیثِ رضایی قرار داشت، نماد نمی سازد!

بر خلاف همه نقاط دنیا، در ایران پیشکسوت ها هیچگاه نقشِ روحیه دهنده به تیم را بازی نکرده اند و اساسا وجود دارند تا روحیه باقی مانده تیم های شان را هم از بین ببرند. وظیفه سازمانی این قشر، معمولا انتقاد است و این انتقاد، زمانی که خودشان جزو مجموعه تیم نباشند مطرح می شود. اوضاع برای فرهاد هم همینطور است. بازیکنی که در آخرین سال های فوتبال، ناگهان از نیمکت نشینِ تیم فیروزِ کریمی، به اسطوره تیم های مرفاوی، مظلومی و قلعه نویی تبدیل شد! اسطوره یک روزه داستانِ ما، یک روز در حساس ترین شرایط تیمش را گذاشت و در میانه فصل با بهانه های واهی به قطر رفت و فصلِ قبل هم ناگهان تصمیم به خداحافظی گرفت و هیچوقت هیچ توضیحی به هواداران تیمش نداد. آقای مجیدی به جای احساس شرم کردن از نتایج استقلال، بهتر است به فعالیت اینستاگرامی شان ادامه بدهند و روزی هزار تا عکس از خودشان بگیرند و همانطور که در طول فصل نگران هیچ چیز نبوده اند و برای تشویق تیم نیامده اند، حالا هم سرگرم فیلترهای رنگی عکس بمانند. برای نگرانی دیر شده است آقا فرهاد، این رسم «رفقای نیمه راه» است. اینکه همیشه دیر برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      لنگي تر از شما نديدم
      بريد خوش باشيد كه تيمتون سقوط نكرد
      درود بر فرهاد 4444444

      پاسخ ها

      • بدون نام

        4 که دیگه برای تراکتوره

    • بدون نام

      متاسفم برای کسی که داعیه محبوبترین بازیکن یک تیم را دارد و فقط دنبال فرصت طلبی و منافع شخصی است
      امیدوارم روزی هوادران ما اسطوره های واقعی خود را بشناسند

    • mehdi

      66666666666666666666666666 تايي ها - فرهاد مجيدي 3 گل به پرسپوليس زده نه 4 تا - گل حسين كاظمي رو ميخواد به اسم خودش تموم كنه فعلا 6 تايي ها 4 ساله كه در حسرت برد سرورشون هستند.....

    • بدون نام

      خوب راست میگه، دو بار فرهاد تیم مون رو وسط فصل ول کرد و رفت وما با اختلاف ناچیزی قهرمانی رو از دست دادیم،کاش همون موقع میموند وکار به اینجا نمی کشید که د که رفت و برگشت نتیجه نگیریم وبعد تاسف بخوریم....

    • بدون نام

      لنگی ها اگه یکی از افتخارات تاج رو داشتند دیگه خدا رو هم بنده نبودند. لنگی ها هی جر نزنید فرهاد 4 بار پشت هم سولاخ تون کرده. .

      پاسخ ها

      • mehdi

        كيسه كش ها از كدوم افتخار حرف ميزنيد هيچ گاه شما پشت سرهم 4 بار ما رو نبرديد مساوي 2 بر 2 يادتون ميره بينشون بوده.....................

    • بدون نام

      متن بسیار جالب و حقیقت محض

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج