اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۹۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت کورتوا از پیوستن فالکائو به چلسی

دروازه‌بان بلژیکی آبی‌پوشان لندنی معتقد است هم‌تیمی پیشینش می‌تواند در چلسی بازیکن موفقی باشد.

خبرگزاری تسنیم: رادامل فالکائو که تابستان سال گذشته با قراراد قرضی یک ساله در ازای شش میلیون پوند از موناکو به منچستریونایتد پیوست، عملکرد ضعیفش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای منچستریونایتد، سران این باشگاه را برای ادامه همکاری با مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید متقاعد نکرد. این مهاجم ۲۹ ساله در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف فصل اخیر برای شیاطین سرخ به میدان رفت و تنها موفق به زدن چهار گل شد. آخرین گل فالکائو برای منچستری‌ها به تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۵ (۱۱ بهمن ۹۳) مقابل لسترسیتی بازمی‌گردد.

حالا شایعه شده که چلسی یکی از مشتریان اصلی مهاجم فصل پیش شیاطین سرخ است و حتی ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته است از اینکه در انگلیس مردم فکر می‌کنند فالکائو همان بازیکنی است که در منچستریونایتد دیده‌اند، آزار می‌بیند. او همچنین عنوان کرد به توانایی‌های واقعی فالکائو واقف است، چون از زمانی که در اتلتیکومادرید بود بازی‌هایش را دنبال می‌کرده و اگر بتواند به او برای بازگشت به سطح واقعی‌اش کمک خواهد کرد.

تیبو کورتوا، سنگربان آبی‌پوشان لندنی که تجربه بازی در کنار فالکائو در اتلتیکومادرید را دارد، در خصوص احتمال پیوستن وی به چلسی گفت: فالکائو را به خوبی می‌شناسم. رادامل پسر خیلی خوبی است و رابطه خیلی دوستانه‌ای با هم داریم. اگر او به چلسی بیاید فوق‌العاده است. به هر حال باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد که نیاز به فالکائو دارد یا خیر اما رادامل می‌تواند بازیکنی خیلی خوبی برای چلسی شود.

فالکائو در حال حاضر به همراه تیم ملی کلمبیا برای حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ در کشور شیلی به سر می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج