۲۱۴۳۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماهینی: طارمی یک نابغه است

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای مهدی طارمی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: حسین ماهینی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره صحبت‌هایی که این روزها در خصوص مهدی طارمی مطرح می‌شود به اظهار نظر پرداخت.

ماهینی نوشت: راستش رو بخواین نمی‌خواستم راجع به این موضوع صحبت کنم ولی وقتی یکسری چیزها رو دیدم مجبور شدم بگم. اولا که من خودم با مهدی هر هفته سر همه چیز حرف می‌زنم و راهنماییش می‌کنم و بهش هم گفتم که اگه می‌خوای موفق بشی باید سرت رو بندازی پایین و فقط فوتبال بازی کنی که خدا رو شکر همین هم شد و همه دیدیم امسال بهترین بود تو همه چیز ولی مثل اینکه یه سریا بهشون فشار اومده و دارن کم کم مهدی رو جلوی هوادارا قرار می‌دن.

ببینید دوستان کسی که می‌تونه توی یک سال قیمت خودش رو از ۱۵۰ میلیون برسونه به دو سه میلیارد این آدم نابغست حالا تو هر رشته و هر کاری که می‌کنه دیگه بالاتر از مجتبی محرمی نداریم که گفت بهترین کاره که بره پول بیشتر بگیره البته خود من قبول ندارم الان بره لیگ حوزه خلیج فارس چون زوده اما چون یکسریا دیدن مبلغ بالاست دارن چوب تو آتیش می‌اندازن و مهدی رو جلوی هوادارای پرسپولیس قرار می‌دن.

ماهینی: طارمی یک نابغه است

خودش هم دوست داره بمونه اما هممون داریم شرایط باشگاه رو می‌بینیم که چطوره و هیچ کس هم نمیاد رسیدگی کنه و فقط هم بازیکنانو خراب می‌کنن و خودشون رو مخفی.

تو فوتبال ایران اگه بخوان کسی رو خراب کنن مثل آب خوردن می‌تونن اینقدر ازش تیتر و مصاحبه خیالی می‌زنن که آدم خودش هم شک می‌کنه که این حرفها رو زده یا نه در هر صورت خواستم بگم که اولویت اول مهدی پرسپولیسه دوم پرسپولیسه و سوم پرسپولیس. ان شاءالله که هر چی اتفاق بیوفته خیر باشه هم برای خودش و هم باشگاه و مهمتر از همه هوادار.

یا علی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج