اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۷۸۲۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

باقری: مگر قرار بود در پرسپولیس نمانم

مربی پرسپولیس گفت: مگر قرار بود در این باشگاه نمانم که یکسری صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شده بود.

خبرگزاری فارس: مربی پرسپولیس گفت: مگر قرار بود در این باشگاه نمانم که یکسری صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شده بود.

کریم باقری پس از جلسه امروز خود در باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا در این تیم ماندگار شدید یا خیر گفت: مگر قرار بود نمانم و در تمرین حاضر نشوم. این حرف‌ها حرفهای رسانه‌هاست و ما مشکلی نداریم امروز نیز جلسه خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در هر صورت مدیریت دیر انتخاب شد و مباحث مربوط به باشگاه را هم می‌دانیم اما تلاش می‌کنیم بازیکنانی که برانکو خواسته است را جذب کنیم.

باقری تأکید کرد: باید تحمل کرد هر چند که شرایط جذب بازیکن سخت شده است. الان بازیکنان با همه جا صحبت می‌کنند و هر جا که پول بیشتری باشد به آنجا می‌روند و می‌خواهند از قبل وضعیت خود را بدانند هر چند که ما هم باید برحسب سیستم باشگاه بازیکنان را جذب کنیم و امیدوارم در این راه مشکلی پیش نیاید.

مربی پرسپولیس ادامه داد: زمان از دست رفته است. با این شرایط فقط ۸ نفر در تمرینات حاضر می‌شوند ضمن اینکه خود بازیکنان نیز باید برای حضور در تمرینات راغب باشند.

وی افزود: در حال حاضر هم چند بازیکن هستند که وضعیت قراردادشان مشخص نیست و باید هر چه سریعتر تکلیف خود را با باشگاه روشن کرده و از شنبه در تمرینات حاضر شوند ضمن اینکه امیدوارم در این چند روز بازیکنانی که مدنظر هستند نیز جذب پرسپولیس شوند.

باقری در پایان در مورد اینکه آیا پرسپولیس لیست جدیدی دارد یا خیر گفت: خیر همان لیست قبلی است، صحبت می‌کنیم در صورتی که این بازیکنان جذب نشدند چه بازیکنانی جایگزین آنها شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارسلان

      کریم اگربازیکن خوب نگرفتندتو نمان وابروی خودت رانبر میدونی که تماشاگران حالا دیگه ظرفیت باخت را نداره وزودشعارها شروع میشه وتروخشک باهم میسوزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج