adexo3
۲۲۱۶۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لیگ ‌برتر باید به‌موقع آغاز شود

تأكيد ما به سازمان ليگ ‌برتر اين است كه بازي‌ها را اين فصل از ۹ مرداد شروع كند. اين كمك به نظام‌مندي باشگاه‌ها و احترام به تقويمي است كه سازمان ليگ ‌برتر آن را تدوين كرده است.

خبر ورزشی: چند تیمی که به خواب تابستانی رفته‌اند، خورده‌اند و خوابیده‌اند. مالک و سرمربی ندارند و تازه یادشان افتاده که لیگ ‌برتری هم در راه است می‌خواهند نامه‌ای به سازمان لیگ ‌برتر بزنند و درخواست تعویق در شروع لیگ را دهند تا با افتخاری که به فوتبال می‌دهند، مهیای حضور در بازی‌ها شوند.

البته گلايه‌اي به اين باشگاه‌ها نيست. از بس با اين درخواست‌ها موافقت شده باشگاه‌ها به راحتي به خود اجازه مي‌دهند دير تمرين كنند و تاوان دير تمرين كردن خود را به دوش سازمان ليگ ‌برتر بيندازند و در اين بين سازمان ليگ ‌برتر بايد باهوش باشد و با آغاز به موقع مسابقات جلوي هرگونه بي‌نظمي در آينده را بگيرد. به اين نكته بايد توجه كرد كه خيلي از تيم‌ها تمرينات خود را به موقع آغاز كرده‌اند و اين تيم‌ها منتظر شروع بازي‌ها در وقت از پيش تعيين شده هستند و اگر قرار به تأخير در اجراي بازي‌ها باشد، اين تيم‌ها آسيب مي‌بينند، به اين دليل كه تمرينات آماده‌سازي آنها به درازا مي‌كشد.

همان‌طور كه كم تمرين كردن خوب نيست، زياد تمرين كردن هم بد است و نتيجه منفي به دنبال خواهد داشت. برگزاري مراسم قرعه‌كشي و همچنين شروع بازي‌ها در تايم‌هايي كه پيشتر اعلام شده شايد به ضرر ۳، ۴ تيم بلاتكليف كه دير تمرينات خود را استارت زده‌اند يا مي‌زنند، شود اما در عوض در آينده همه تيم‌ها به اين نتيجه مي‌رسند كه اگر كوتاهي كنند، خود ضربه مي‌بينند. از سويي تيم‌هايي كه كوتاهي كرده‌اند، بايد تاوان پس دهند و اگر تاوان اشتباه خود را ندهند، در آينده اشتباهات خود را تكرار خواهند كرد. بنابراين تأكيد ما به سازمان ليگ ‌برتر اين است كه بازي‌ها را اين فصل از ۹ مرداد شروع كند. اين كمك به نظام‌مندي باشگاه‌ها و احترام به تقويمي است كه سازمان ليگ ‌برتر آن را تدوين كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج