adexo3
۲۲۲۲۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا با پیروزی بر ژاپن، برای سومین بار به جام جهانی فوتبال زنان بوسه زد. نگاهی به ستاره‌های برتر این دوره از رقابت‌ها.

عصر خبر: تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا با پیروزی بر ژاپن، برای سومین بار به جام جهانی فوتبال زنان بوسه زد. نگاهی به ستاره‌های برتر این دوره از رقابت‌ها.

توپ طلایی کارلی لوید، مهاجم تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا جایزه بهترین بازیکن یعنی توپ طلایی را از آن خود کرد. تیم فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا در بازی نهایی موفق به شکست ژاپن با نتیجه پنج بر دو شد.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

توپ نقره‌ای آماندین هنری، بازیکن شماره شش تیم ملی فرانسه به عنوان دومین بازیکن برتر این رقابت‌ها شناخته شد و توپ نقره‌ای را از آن خود کرد. تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به تیم ملی زنان آلمان باخت.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

توپ برنزی توپ برونزی به میاما، بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال زنان ژاپن رسید. او یکی از توپ‌زنان قدیمی تیم ملی فوتبال زنان ژاپن است و در رقابت‌های امسال وظیفه کاپیتانی را برعهده داشت. او که برنده توپ برنز این مسابقات است، در رقابت‌های امسال دو پنالتی را به ثمر رساند و در به ثمر نشستن دو گل دیگر نقش داشت.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

کفش طلایی بانوی گل سلیا شاشیچ، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آلمان موفق شد در این دوره از رقابت‌ها شش گل به ثمر رساند و به عنوان بانوی گل این دوره از رقابت‌ها کفش طلایی را از آن خود کند.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

کفش نقره‌ای در رقابت‌های امسال کارلی لوید، ستاره آمریکایی نیز موفق به زدن ۶ گل شده بود و از این حیث با شاشیچ برابری می‌کرد. اما از آنجایی که او مدت زمان بیشتری نسبت به ستاره آلمان در ترکیب تیم‌اش حضور داشت، ناگزیر شد به کفش نقره‌ای قناعت کند.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

کفش برنز آنیا میتاگ، دگر بازیکن موفق تیم ملی فوتبال زنان آلمان بود که در جمع ستارگان این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت. کفش برنز به او رسید. این بازیکن برتر تیم آلمان ۳۰ سال سن دارد و احتمالا در رقابت‌های دوره بعد در آرایش تیم حضور نخواهد داشت.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

دستکش طلایی هوپ سولو از تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا دروازه بان شماره یک در جام جهانی امسال شد. این بازیکن ۳۳ ساله نقشی تعیین‌کننده در قهرمانی تیم خود داشت.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس

بهترین بازیکن جوان کادیشا بوچانان از تیم ملی فوتبال زنان کانادا، که ۱۹ سال سن دارد، موفق شد در رقابت‌های این دوره نیک بدرخشد و به این ترتیب موفق شد لقب بهترین بازیکن جوان را از آن خود کند.

ستاره‌های جام جهانی فوتبال زنان +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج