۲۲۳۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: نتیجه این بازی اهمیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شکست برابر تیمی مثل فنرباغچه با این همه بازیکن سطح یک اروپایی اتفاق غیرقابل پیش بینی نبود و ما به اهداف خود از این بازی دست یافتیم.

خبرگزاری فارس: یحیی گل محمدی در گفت و گو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: فوتبالی که تیم ما بازی می کند فوتبال رو به جلو و بر اساس احاطه بر مالکیت توپ است و هدف ما از دیدار با تیم فوتبال فنرباغچه انجام چنین کاری در تقابل با یک تیم بزرگ اروپایی بود.

وی ادامه داد: شاید اگر در این دیدار به دنبال نتیجه بودیم می توانستیم توپ را به حریف بدهیم و به دفاع صرف رو بیاوریم ولی به هیچ وجه چنین کاری را نکردیم و تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که بتوانیم مقابل این تیم بزرگ فوتبال خودمان را بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: منهای گلهایی که دریافت کردیم اگر نگاهی کلی به جریان بازی بیندازیم متوجه این نکته می شویم که تقریبا تمامی گلهایی که دریافت کردیم در ضد حملات سریع تیم فوتبال فنرباغچه شکل گرفت و اگر آنالیز این بازی استخراج شود این نکته را در خواهیم یافت که مالکیت ما بر زمین و توپ اگر بیشتر از فنرباغچه نبود کمتر از این تیم هم نبود.

وی همچنین اضافه کرد: اکنون تیم ما در یک کلاس بالاتر قرار خواهد گرفت. این شکست چیزی از ارزشهای تیم من کم نمی کند و برای من مهم این بود که بازیکنانم در مقابل بزرگان فوتبال جهان ماجراجویی کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: نتیجه مایوس کننده نبود و مطمئناً این شکست کمک فراوانی به ما خواهد کرد. بازی تیم جوان من مقابل نانی، دیگو، میرلس، برونو آلوز، فرناندائو و دیگر ملی پوشان فنرباغچه از صربستان، نیجریه، سنگال، اسلوواکی، کرواسی، ترکیه و... بازی بود که کیفیت آنها را ارتقا داد. مطمئناً تیم من اگر می توانست دو بازی بزرگ دیگر شبیه دیدار با فنرباغچه برگزار کند در سطحی به مراتب بهتر قرار می گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج